مدیریت شهری

احداث ایستگاه مادر آتش‌نشانی در بلوار پیامبراعظم(ص)

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم خبرداد:

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به احداث ایستگاه مادر آتش‌نشانی در بلوار پیامبراعظم(ص)، گفت:فاز یک ایستگاه آتش‌نشانی مادر به‌عنوان یکی از بزرگترین ایستگاه‌های آتش‌نشانی کشور در زمینی به مساحت ۸ هزار و ۶۰۰ مترمربع بااعتباری افزون بر ۱۳ میلیارد تومان تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس حلوایی زاده ، بابیان اینکه اقدامات عمرانی احداث ایستگاه مرکزی آتش‌نشانی قم در حال رسیدن به مراحل پایانی است، خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این ایستگاه، تعداد ایستگاه‌های آتش‌نشانی قم به ۲۵ ایستگاه می‌رسد که با توجه به جمعیت کلانشهر قم، وضعیت استانداردی را نشان می‌دهد.

وی اظهار داشت: مجتمع فرهنگی ورزشی شهرک پردیسان به همراه ساختمان جدید شورای اسلامی شهر قم نیز از طرح‌های مهم عمرانی است که امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: مجتمع فرهنگی ورزشی منطقه هشت با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی و صرف اعتبار ۱۲ میلیارد تومانی با سرعت در حال تکمیل است و تمام تجهیزات موردنیاز آن خریداری‌شده است، همچنین ساختمان جدید شورا نیز پیشرفت بالای ۷۰ درصدی با ۱۴ میلیارد تومان اعتبار امسال افتتاح خواهد شد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/wh3z

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا