مدیریت شهری

اجرای ۲۱۳ میلیارد تومان پروژه عمرانی

مدیر منطقه یک شهرداری قم خبر داد:

مدیر منطقه یک شهرداری قم گفت: هم‌اکنون تملکات فاز دوم و سوم پروژه بوستان خانواده و بانوان حضرت مریم(س) در حال انجام است و با تملکات فاز شمالی و شرقی بوستان مریم مساحت نهایی آن به بیش از 10 هزار مترمربع خواهد رسید.

 

به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم،مجید محمدرضاخانی در حاشیه بهره‌برداری از بوستان خانواده و بانوان حضرت مریم(س) در منطقه یک شهرداری قم، بیان کرد: این بوستان به‌عنوان تنها بوستان بانوان منطقه در سه فاز تکمیل خواهد شد.

وی ادامه داد: فاز اول این بوستان در ۳۰۸۰ متر بااعتباری بالغ‌بر ۹ میلیارد تومان تکمیل و در اختیار شهروندان قرارگرفته است.

مدیر منطقه یک شهرداری قم اضافه کرد: هم‌اکنون تملکات فاز دوم و سوم این پروژه در حال انجام است؛ با تملکات فاز شمالی و شرقی بوستان حضرت مریم مساحت نهایی آن به بیش از ۱۰ هزار مترمربع خواهد رسید.

محمدرضاخانی با اشاره به بودجه ۲۱۳ میلیارد سال جاری منطقه یک شهرداری قم گفت: ازاین‌بین ۱۱۰ میلیارد تومان برای تملک و بازگشایی محله چهل‌اختران، دروازه ری و نوبهار هزینه خواهد شد.

مدیر منطقه یک شهرداری قم گفت: اجرای پارکینگ و فضای سبز پس از بازگشایی در محورهای چهل‌اختران و دروازه ری به اجرا درخواهد آمد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/p4hp

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا