مدیریت شهری

اجرای پویش «من یار حسین هستم» در ایام عزاداری

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم خبرداد:

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: پویش «من یار حسین هستم» برای مراسم عزاداری ساماندهی شده که از شهروندان تقاضا داریم عکس‌ها و دلنوشته‌های خود را برای سازمان فرهنگی و ورزشی ارسال کنند.

به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری، سید محمد موسوی منش در بازدید از ستاد مرکزی خدمت رسانی شهرداری قم به عزاداران حسینی واقع در میدان آستانه اظهار کرد: اقدامات سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری قم برای ایام عزاداری پیش از آغاز ماه محرم برنامه‌ریزی و وارد مرحله اجرا شده بود.

وی افزود: سه روز پیش از آغاز ماه محرم همایش مساجد برگزار و با اهدای بسته‌های فرهنگی به هیئت‌های مذهبی و مساجد شهر قم کمک شد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: کمک و حمایت از هیئت‌های مذهبی در قالب پشتیبانی‌هایی از جمله سازه‌های نمایشگاهی، موکت، سیستم صوت و مجموعه‌های میز و صندلی انجام شده و در حال ادامه است.

موسوی‌منش عنوان کرد: برگزاری جلسات کمیته حمایت از مساجد و هیئت‌ها از دیگر اقدامات بود که در قالب بسته‌های ریالی کمک‌هایی صورت گرفت.

وی گفت: سازمان فرهنگی و ورزشی در روز تاسوعا و عاشورا به ایجاد غرفه کودک و نوجوان و برگزاری کارگاه‌های هنری در کنار فعالیت گروه‌های سرود کودکان و نوجوانان اقدام کرد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم ابراز کرد: پویش من یار حسین هستم در قالب مراسم تاسوعا و عاشورا ساماندهی شده که از شهروندان تقاضا داریم عکس‌ها و دلنوشته‌های خود را برای سازمان فرهنگی و ورزشی ارسال کنند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/mkdh

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا