مدیریت شهری

اجرای طرح‌های آرام‌سازی حرکت خودروها مقابل مدارس

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم خبرداد:

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: مجموعه‌ای از طرح‌های آرام‌سازی حرکت خودروها در معابر شهری به خصوص در نزدیکی مدارس پیش‌بینی و در دستور کار اجرا قرار دارد.

به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم،حسین شعبان‌زاده همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان، از اجرای طرح‌های آرام‌سازی مقابل مدارس خبر داد و اظهار داشت: از نیمه شهریور با اختصاص رنگ‌های ترافیکی به مناطق هشتگانه و تشکیل تیم‌های اجرایی و مدیریت در انجام کار، اجرای خطوط عابر پیاده مقابل مدارس عملیاتی شد.

وی خاطرنشان کرد: نصب تابلوها و علائم عمودی ترافیکی در مجاورت مدارس نیز با هدف آشکار سازی محل تردد عرضی دانش‌آموزان اجرا و اقلام مورد نیاز مناطق در این خصوص تأمین شد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم ادامه داد: اجرای سرعتکاه‌های استاندارد در نزدیکی مدارس نیز با تجربه موفقی که سازمان در این خصوص در سطح شهر داشت، در دست طراحی و اقدام بوده که بتوانیم حداکثر امنیت ترافیکی را برای دانش‌اموزان ایجاد نماییم.

به گفته وی، آموزش رفتار صحیح ترافیکی و لزوم پرداختن به مسائل آموزش ترافیک با هدف نهادینه کردن اصول ایمنی و تردد ایمن شهری، موضوعی است که سازمان ترافیک در دست برنامه‌ریزی دارد که به زودی با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و مدارس، چهره اجرایی خواهد یافت و نتایج آن ساخت شهری ایمن و شهروندانی مسئول و آشنا با قوانین و مقررات خواهد بود.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/fg9w

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا