مدیریت شهری

ابلاغ شیوه‌نامه اجرایی تکریم ارباب‌رجوع در شهرداری

معاون شهردار قم خبر داد:

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم گفت: شیوه‌نامه اجرایی تکریم ارباب‌رجوع با امضای شهردار قم تصویب و به تمام مراکز وابسته ازجمله مناطق، سازمان‌ها و سایر مراکز وابسته ابلاغ شد.

به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری، مجید محمدرضاخانی در گفت‌وگویی با بیان اینکه بنا به دستور شهردار قم شیوه‌نامه تکریم ارباب‌رجوع ابلاغ‌شده و لازم‌الاجرا است، اظهار کرد: در راستای اهمیت رضایتمندی و رفع مشکلات شهروندان، شیوه‌نامه تکریم ارباب‌رجوع به منظور ارتقای سطح کارآمدی و پاسخگویی مدیران، شناسایی موانع احتمالی در کیفیت خدمات‌رسانی و ارزیابی بخش‌های مختلف شهرداری از منظر کیفیت خدمات‌رسانی تصویب و ابلاغ‌شده است.

وی با تأکید بر تسریع در خدمات‌رسانی افزود: این شیوه‌نامه برای تمام مراکز وابسته به شهرداری قم ازجمله مناطق، سازمان‌ها و سایر مراکز وابسته ابلاغ‌شده است.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با اشاره به تشکیل کمیته تکریم ارباب‌رجوع در تمام مناطق شهرداری قم اضافه کرد: اعضای کمیته مرکزی موظف هستند تا در راستای ارتقای سطح رضایت شهروندان مشکلات را شناسایی و رفع کنند.

محمدرضاخانی خاطرنشان کرد: اعضای کمیته باید بر عملکرد مدیران، کارکنان ستاد مرکزی و اجرایی کردن این طرح نظارت کنند و پایش مستقیم داشته باشند.

وی تصریح کرد: دوره بازنگری این دستورالعمل یک‌ساله است و کمیته مرکزی تکریم ارباب‌رجوع شهرداری قم موظف است پس از ابلاغ شیوه‌نامه، منشور اخلاقی شهرداری را در ورودی ساختمان‌های اصلی مناطق و سازمان‌ها نصب کند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/qzu7

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا