مدیریت شهری

آموزش ترافیک در بستر شهر قم اجرا می‌شود

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم :

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: آموزش مسائل ترافیکی و رعایت قوانین رانندگی با مشارکت پلیس راهور در معابر شهری قم در حال اجرا است.

به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری، در مدیریت شهری تأکید تمامی صاحب‌نظران و بررسی نتایج تجربیات گذشته،نشان از نقش پررنگ آموزش در ساخت و ایجاد شهری ایمن و بدون حادثه است.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم در خصوص اعلام برنامه‌های آموزشی این سازمان عنوان کرد و افزود: از سال‌های گذشته و با توجه به تأکیدات کارشناسان و صاحبان نظر ، مباحث آموزشی در صدر فعالیت‌ها قرار داشته و با آماده‌سازی اتوبوس آموزش فرهنگ شهروندی و انعقاد قرارداد همکاری با سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم، اجرای نقاشی دیواری با موضوعات رعایت فرهنگ ترافیک و همچنین حضور میدانی و برگزاری برنامه‌های مشترک با پلیس راهور در حال پیگیری این مهم هستیم.

حسین شعبان زاده افزود: برنامه‌های آموزشی و فرهنگ شهروندی، زمان و هزینه زیادی را به خود اختصاص می‌دهد و معمولاً نتایج آن در طول یک نسل خود را نمایان خواهد کرد.

به گفته مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم، البته این موضوع، نباید دلیل کنار گذاشتن رانندگان و راکبین موتورسیکلت و حتی عابرین پیاده از برنامه‌های آموزشی شود و سازمان ترافیک در کنار برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه دانش آموزان، اقدام به برگزاری دوره‌های توجیهی برای رانندگان وسایل نقلیه شهری نیز نموده است .

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/2td0

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا