مدیریت شهری

آمادگی پایانه‌های مسافربری برای خدمات‌رسانی مطلوب به مسافرین

همزمان با پیک سفرهای تابستانی؛

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافری شهرداری قم از آمادگی کامل این سازمان با توجه به آغاز پیک مسافرت‌های تابستان و خدمات‌رسانی مطلوب به مسافرین خبر داد.

به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری،زین‌العابدین قراچورلوی با توجه به حضور چشمگیر مسافرین در این ایام و مناسبت‌های مذهبی که در این ایام پیک تابستانی قرار دارد، سازمان پایانه‌ها پیش‌بینی و تمهیدات لازم را جهت ارائه خدمات به مسافرین انجام داده است و علاوه بر حضور مسافرین از شهرهای مختلف، این سازمان میزبان زائرین از کشورهای همسایه اعم از عراق، هند و پاکستان و …. بوده که به‌صورت شبانه‌روزی خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی افزود: در این ایام حدود 8000 نفر مسافر پیش‌بینی جابجایی از پایانه‌های این سازمان هستند که بیشترین آمار جابجایی در مسیرهای مشهد مقدس، تهران، تبریز و شهرهای شمالی کشور است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم ادامه داد: تمامی امکانات سازمان آماده خدمات‌رسانی بوده و از کلیه سرویس‌های سرمایشی، آب‌سردکن‌ها، سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه قبل از شروع پیک تابستانی بازدید و نقاط ضعف برطرف گردیده است و تمامی غرف حمل‌ونقلی و غیر حمل‌ونقلی در این ایام آماده خدمات‌رسانی به زائرین و مسافرین شهر کریمه اهل‌بیت (س) هستند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/3yvv

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا