مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از آغاز ثبتنام دریافت خدمات سرویس مدارس در سامانه “سپند” از اول خردادماه بهصورت الکترونیکی خبر داد.
به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری، قاسم طالبی اظهار داشت: ثبتنام والدین جهت دریافت خدمات سرویس مدرسه در سامانه پایش ناوگان دانشآموزی (سپند) برای سال تحصیلی 1404-1403 از اول خردادماه سال جاری آغاز شده است .
وی از شروع ثبت درخواست والدین دانش آموزان برای سرویس مدرسه خبر داد و ابراز کرد: این امر بر اساس مصوبات آئیننامه اجرایی حملونقل دانشآموزی هیات وزیران و بهمنظور ساماندهی و نظارت بر فعالیت سرویس مدارس و ارتقای سطح ایمنی تردد دانش آموزان انجام میشود.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم با اشاره به ماده ٢٧ این آئیننامه عنوان کرد: بهمنظور برنامهریزی و تأمین ناوگان موردنیاز حملونقل دانشآموزی، والدین موظفند تا ابتدای تیرماه پس از اطلاعرسانی مدارس، اقدام به ثبت درخواست خود در سامانه سپند نمایند.
وی با بیان اینکه ثبتنام در این سامانه بهصورت الکترونیکی انجام میشود، مطرح کرد: والدین دانش آموزان میتوانند با مراجعه به آدرس https://irtusepand.ir نسبت به ثبتنام و انتخاب سرویس موردنظر خود اقدام کنند.
طالبی ادامه داد: در سامانه سپند، همچنین اطلاعات مربوط به رانندگان، خودروها و مسیرهای سرویس مدارس بهطور کامل ثبت و در دسترس والدین قرار میگیرد .
وی در پایان گفت: امید است با اجرای این طرح، شاهد ساماندهی هرچه بهتر سرویس مدارس و ارتقای کیفیت حملونقل دانشآموزی در کشور باشیم.