مدیریت شهری

آسفالت 110 هزار مترمربع معابر منطقه

مدیر منطقه شش شهرداری قم خبرداد:

مدیر منطقه شش شهرداری قم از توزیع بیش از 13 هزار و 500 تن آسفالت در سطح شوارع و معابر و محلات این منطقه بااعتباری بالغ‌بر 270 میلیارد ریال در سه‌ماهه نخست 1403 خبر داد.

به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری، احمد ترکمن با اعلام این خبر اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته و در راستای عمران و آبادانی منطقه و رفاه شهروندان، عملیات آسفالت‌ریزی در خیابان‌ها طبق اولویت و زمان‌بندی شروع و در ماه‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت.

به گفته وی، یکی از مهم‌ترین مطالبات شهروندان از شهرداری، آسفالت مناسب  معابر شهری بوده که مجموعه شورای شهر و شهرداری نیز این مطالبه درست و بجای شهروندان را در دستور کار خود قرار داده که منطقه شش نیز از این موضوع مستثنی نیست.

مدیر منطقه شش شهرداری قم ابراز کرد: در این طرح، عملیات روکش آسفالت معابر با رعایت اصول فنی و زیرسازی‌های لازم با کیفیت مطلوب انجام می‌شود و روان‌سازی تردد شهروندان، ارتقای کیفی، بهسازی معابر و مناسب‌سازی محیط، سیما و منظر شهری مدنظر این منطقه قرار دارد .

وی با بیان اینکه در حال حاضر معابری نظیر بلوار کارگر، خیابان شهید رئیس کرمی، خیابان امامزاده ابراهیم (ع)، بلوار شهید صیاد شیرازی و … طبق زمان‌بندی به اتمام رسیده است، افزود: امید است در آینده‌ای نزدیک تمامی نقاطی که در بودجه سال جاری پیش‌بینی گردیده نیز به اتمام برسد .

ترکمن اضافه کرد: اجرای این پروژه تاکنون بیش از 270 میلیارد ریال هزینه در برداشته و بیش از 110 هزار مترمربع از شوارع و محلات سطح منطقه را پوشش داده است .

لازم به ذکر است بیش از 70 درصد این پروژه به دلیل اینکه باعث کندی تردد و ایجاد ترافیک در معابر و شوارع نشود در شیفت شب انجام‌شده که خود این موضوع رضایتمندی شهروندان و کاسبان شوارع را در پی داشته است .

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/gku8

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا