مدیریت شهری

آسفالت یک‌میلیون و 300 هزار مترمربع معابر شهری

سرپرست سازمان توسعه و عمران شهرداری قم خبرداد:

سرپرست سازمان توسعه و عمران شهرداری قم از تولید و توزیع 145 هزار تن آسفالت در سطح شهر خبر داد و گفت: با این حجم تولید، بیش از یک‌میلیون و 300 هزار مترمربع سطح شهر آسفالت شد.

به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری، مسعود بخشی در سلسله نشست‌های رسانه‌ای روایت تحول شهرداری قم، با اشاره به پیش‌بینی تولید و توزیع 200 هزار تن آسفالت در سال 1402 اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اقدامات سازمان توسعه و عمران تولید آسفالت برای پروژه‌ها و توزیع در سطح مناطقِ هشت‌گانه شهری است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون 145 هزار و 500 تن آسفالت در مجتمع امیرکبیر تولید شده است، ابراز کرد: این میزان تولید به طور میانگین برای بیش از یک‌میلیون و 300 هزار مترمربع سطح شهر توزیع شده است.

سرپرست سازمان توسعه و عمران شهرداری قم هزینه تولید هر تن آسفالت را بیش از یک‌میلیون و 100 هزار تومان ذکر کرد و گفت: با هزینه‌های انتقال و توزیع، این هزینه به حدود یک‌میلیون و 500 هزار تومان می‌رسد.

به گفته وی، در مجموع بیش از 200 میلیارد تومان برای تولید و توزیع آسفالت در سطح مناطق شهری و پروژه‌های عمرانی در سال جاری هزینه شده است.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/iqor

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا