مدیریت شهری

آذین‌بندی و اعطای بسته تبلیغی به 150 مسجد شهر قم

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم  خبرداد:

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم با اشاره به برگزاری دوره جدید طرح قم در مسیر تحول گفت: در روزهای سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با مشارکت شهرداری قم جشن‌های با شکوهی در مساجد برگزار می‌شود.

به گزارش شهرنیوز، مهدی کلانترزاده در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه در ایام چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، اظهار کرد: سیر افتتاحیه‌های در شهرداری قم با شعار قم در مسیر تحول در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم با اشاره به اقدامات شهرداری قم برای برگزاری باشکوه جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی گفت: 150 مسجد از مناطق هشتگانه شهر قم انتخاب شد تا در قالب طرح محراب شهر به آذین‌بندی به آذین بندی محلات کمک کنند. همچنین در 44 مسجد برنامه‌های جهاد تبیین در کنار جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

وی دیدارهای رو در رو با مردم توسط مدیران شهری را از دیگر برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب دانست و افزود: دوره جدیدی از سلسله جشن‌های شهر من را با حضور شهروندان به همین مناسبت آغاز شده است.

کلانترزاده از آذین‌بندی و اعطای بسته تبلیغی به 150 مسجد شهر قم خبر داد و گفت: گام سوم دوره جدید طرح قم در مسیر تحول با حضور استاندار قم چهارشنبه 12 بهمن ماه با محوریت مجموعه فرهنگی ورزشی پاکبان شهید شهید ذوالفقاری و لاین برگشت بلوار ابوطالب اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به تشکیل کمیته مخصوص آذین بندی شهر در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: فضاسازی شهر قم در خیابان‌ها، شوارع، میدان‌ها و محلات با نصب پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران و ریسه‌های الوان و نشان های نوری از جمله اقداماتی است که برای اجرا در سطح مناطق هشتگانه شهر قم مورد اهتمام این کمیته خواهد بود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: توجه به فضاسازی در محلات با محوریت مساجد و مشارکت اهالی هر محله از دیگر مواردی است که توسط معاونت خدمات شهری، مناطق هشتگانه و سازمان‌های فرهنگی هنری اجتماعی و زیباسازی شهر قم به آن پرداخته خواهد شد.

وی ادامه داد: تبلیغات شهری و نصب اِلمان‌های حجمی نیز از دیگر اقداماتی خواهد بود که توسط شهرداری قم و در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در سطح شهر قم به اکران خواهد رسید.

 

///////////////////////////////////////////////////

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/02uw

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا