مدیریت شهریویژه

۴۰ پروژه شهری درهفته دولت افتتاح می‌شود

شهردار قم:

شهردار قم گفت: درهفته دولت امسال ۴۰ پروژه شهرداری قم با اعتباری بالغ ‌بر ۵۰۰ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.
به گزارش ندای قم ،سید مرتضی سقاییان‌نژاد روز یکشنبه در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته دولت با اشاره به این‌که هفته دولت بهترین فرصت برای تبلیغ اقدامات انجام‌شده است، افزود: مردم از ما جلوتر هستند و آثار پروژه‌ها را خواهند دید که به همین دلیل باید از اصل صداقت استفاده کنیم.
وی اضافه کرد: محور فعالیت‌های دولت سیزدهم شفافیت و صداقت است و ما نیز باید در این راستا گام برداریم و اقدامات خود را با صداقت به مردم معرفی کنیم.
وی با بیان این‌که باید از محتوای واحد برای ارائه گزارش به مردم استفاده کنیم، ادامه داد: استفاده از وحدت همه‌جانبه در جامعه امروز از اهمیت بسیاری برخوردار است و باید نسبت به این موضوع اهتمام لازم را داشته باشیم.
سقاییان‌نژاد با اشاره به این‌که شهرداری قم به‌صورت ماهانه افتتاح پروژه‌های خود را دنبال کرده است، گفت: در هفته دولت نیز ۳۵ الی ۴۰ پروژه با اعتباری بالغ ‌بر ۵۰۰ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.
وی پروژه‌های شهرداری را در بخش‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، ورزشی و خدماتی دانست و اضافه کرد: موضوع پسماند در پروژه‌های شهرداری قم بسیار مورد اهمیت واقع ‌شده و در مواردی نیز به‌عنوان نخستین شهری هستیم که به این نکات توجه کرده‌ایم.
افتتاح ۱۹ پروژه شهرستان جعفرآباد در هفته دولت
فرماندار شهرستان نیز دراین جلسه از رضایت مردمی از روکش آسفالت جعفریه به قم خبر داد و گفت: ۱۹ پروژه همزمان با هفته دولت در شهرستان جعفریه افتتاح می شود.
ذبیح الله عبدالهی، با اشاره به پروژه‌های جعفریه در هفته دولت، اظهار کرد: تعداد 9 پروژه دهیاری، یک پروژه شهرداری، یک پروژه آموزش و پرورش و 5 پروژه بنیاد مسکن، بهداشت و درمان و…. در شهرستان جعفریه افتتاح خواهد شد.
وی از پروژه راهداری در این شهرستان یاد کرد و افزود: اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پروژه روکش آسفالت جاده جعفریه به قم را با اعتبار 120 میلیارد تومان تکمیل کرده است که می‌تواند در لیست افتتاحیه‌های هفته دولت قرار بگیرد.
فرماندار شهرستان جعفرآباد ادامه داد: این پروژه رضایت‌مندی بسیاری از شهروندان را به همراه داشته است.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/z9np

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا