مدیریت شهری

نصب بنر و برپایی ایستگاه صلواتی نیازمند صدور مجوز ست

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم مطرح کرد:

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به تسهیلات مجموعه مدیریت شهری برای ارائه خدمات بهتر مواکب به سوگواران حسینی، گفت: نصب بنر و برپایی ایستگاه صلواتی در سطح شهر نیازمند صدور مجوز از شهرداری قم است.

به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم مهدی کلانترزاده در گفت‌وگویی ، با اشاره به برنامه‌ریزی مدیریت شهری برای ارائه خدمات بهتر به عزاداران حسینی اظهار داشت: نصب بنر در هر اندازه و ابعاد در سطح شهر برای در نظر گرفته شدن ایمنی و جلوگیری از بروز احتمالی خطر، نیازمند صدور مجوز از شهرداری قم برای تعیین ضوابط ایمنی است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم ادامه داد: همچنین برپایی ایستگاه‌های صلواتی نیز نیازمند صدور مجوز است و همان‌طور که بارها تأکید شده، افراد با مراجعه به سامانه الکترونیکی”قمیار” می‌توانند به‌راحتی درخواست و اطلاعات خود را ثبت کنند.

وی فضاسازی شهری را یکی از کار ویژه‌های اصلی مجموعه مدیریت شهری در ایام محرم یاد کرد و گفت: به دلیل برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان در ۲۷ آبان سال جاری، فضاسازی شهری و تبلیغات محیطی با هماهنگی و تعاملات صورت با دبیرخانه کنگره، سازمان تبلیغات اسلامی با شعار واحد” نجات اهل عالم با حسین است” به همراه پیام‌های حاوی وصیت‌نامه شهدا در مورد محرم، امام حسین(ع) و امام زمان(عج)شکل‌گرفته است.

کلانترزاده با اشاره به همکاری شهرداری قم در نصب پرچم‌های عزا در سر درب منازل شهروندان، خاطرنشان کرد: علاوه بر این ۴۰۰ پایه دیواری نیز برای فضاسازی شهری نصب‌شده است.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/zjjb

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا