مدیریت شهری

میدان قدیمی “کشاورز” قم تبدیل به چهارراه شد

مدیر منطقه شش شهرداری قم:

مدیر منطقه شش شهرداری قم تبدیل کارکرد میدان کشاورز به چهارراه برای بهبود ترافیک شهری خبر داد.

به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمد ترکمن با اشاره به تبدیل کارکرد میدان کشاورز در این منطقه به چهارراه، هدف از این اقدام را روان‌سازی ترافیک شهری دانست و اظهار داشت: بر اساس برآورد کارشناسان ترافیک، با تبدیل این میدان به چهارراه، بخشی از گره ترافیکی منطقه مرتفع می‌شود.

وی میدان کشاورز را از میادین قدیمی شهر قم برشمرد و افزود: میدان کشاورز در زمانی ساخته‌شده بود که حجم تردد و تعداد خودروهای عبوری از آن بسیار اندک بوده است.

مدیر منطقه شش شهرداری قم با بیان اینکه میدان کشاورز یکی از میادین ورودی شهر است، گفت: روزانه تعداد زیادی از خودروها از این مسیر تردد می‌کنند و علاوه بر آن عرض خیابان موجود نیز اندک بوده و سبب می‌شود تا در برهه‌ای از زمان در طول روز گره‌های ترافیکی سختی به وجود آید که تردد در آن مسیر به‌سختی صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: الزاماً و به‌اجبار باید میدان کشاورز تبدیل به چهارراه می‌شد که این موضوع در شورای حمل‌ونقل ترافیک مطرح‌شده و با تصویب آن میدان تخریب و تبدیل به چهارراه شد.

در پایان ترکمن مدیر منطقه شش شهرداری قم از تعامل و همکاری شهروندان فهیم منطقه که در اجرای پروژه دچار مشکلات ترددی شدند ضمن عذرخواهی، تقدیر و تشکر کرد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/wxya

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا