مدیریت شهری

مقاصد گردشگری مقاومت در قم ایجاد می‌شود

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری قم :

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری قم  گفت :شهرداری قم با ایجاد خانه موزه‌های دفاع مقدس، خانه موزه مراجع، خانه موزه شهید فخری زاده و شهید شفیعی در مسیر ایجاد مقاصد گردشگری مقاومت تلاش می‌کند.

به گزارش ندای قم حجت‌الاسلام سیداحمدطباطبایی نژاد روز دوشنبه در نشست تخصصی گردشگری مقاومت در سالن رضوان شهرداری قم، بیان کرد: ایجاد و تکمیل مقاصد گردشگری مقاومت مانند خانه موزه شهیدان زین‌الدین، شهید محسن فخری زاده، شهید شفیعی و خانه موزه شهدا با سرعت بالایی در حال شکل‌گیری است.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: قم به دلیل خواستگاه انقلاب و معنویت، می‌تواند به همگرایی در بین شهرها و کشورهای جغرافیای مقاومت تبدیل‌شده و این عرصه را ارتقا دهد.

طباطبایی نژاد تصریح کرد: رسیدن به همگرایی و تقویم مشترک برای تربیت مربیان و روایان دفاع مقدس از اهداف مهم گردشگری مقاومت است.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری قم ابراز داشت: برگزاری تورهای مشترک، تربیت نسل جدید مجاهدان، بصیرت افزایی در جغرافیایی مقاومت و آرمان‌های مشترک از اهداف دیگر جشنواره مقاومت خواهد بود.

وی ابراز داشت:شهرداری قم با ایجاد خانه موزه‌های دفاع مقدس، خانه موزه مراجع، خانه موزه شهید فخری زاده و شهید شفیعی در مسیر ایجاد مقاصد گردشگری مقاومت تلاش می‌کند.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری قم با اشاره به سالروز نامگذاری ورود حضرت معصومه(س) به قم، به «روز قم»، خاطرنشان کرد: یکی از عوامل مهم در طرح‌ریزی جشنواره گردشگری مقاومت، تقارن روز قم امسال با دومین کنگره ملی شهدای استان بود و از طرفی بیش از ۴۰۰ شهید جبهه مقاومت اسلامی در شهر قم مدفون هستند.

طباطبایی نژاد با نقش مهم قم در حمایت فکری و پیوست فرهنگی جبهه مقاومت اسلامی، خاطرنشان کرد: جشنواره گردشگری مقاومت در راستای پیوست فرهنگی جبهه مقاومت اسلامی و استفاده از ظرفیت شهرها و کشورهای جغرافیای مقاومت شکل‌گرفته و دبیرخانه دائمی آن نیز در این شهر دایر خواهد بود.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/3gyf

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا