مدیریت شهری

مجموعه فرهنگی ورزشی شهیدان شاطری،استاندارد و دقیق است

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری قم:

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: سالن مجموعه فرهنگی ورزشی شهیدان شاطری به خاطر استفاده از تجربه‌های گذشته در احداث مجموعه‌های فرهنگی ورزشی یک سالن نمونه، دقیق و استاندارد برای استفاده شهروندان است.

به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حجت‌الاسلام‌ سید احمد طباطبایی‌نژاد در حاشیه بهره‌برداری از مجموعه فرهنگی ورزشی شهیدان شاطری در منطقه سه شهرداری قم، بیان کرد: با بهره‌برداری از این مجموعه فرهنگی ورزشی شاهد افتتاح ششمین سالن ورزشی از بین ۸ مجموعه فرهنگی ورزشی در ۸ منطقه مورد تعهد شهرداری هستیم.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری قم ادامه داد: سالن مجموعه فرهنگی ورزشی شهیدان شاطری به خاطر استفاده از تجربه‌های گذشته در احداث مجموعه‌های فرهنگی ورزشی یک سالن نمونه، دقیق و استاندارد برای استفاده شهروندان است.

طباطبایی‌نژاد بابیان اینکه دو سالن دیگر نیز در حال ادامه عملیات عمرانی و تکمیل هستند، یادآور شد: سالن مناطق هشت و هفت شهری نیز هم‌اکنون در حال احداث است که ازاین‌بین پیشرفت فیزیکی منطقه هشت امیدوارکننده‌تر است.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: پیش‌بینی می‌شود سالن ورزشی منطقه هشت شهرداری قم در پردیسان تا سه ماه آینده تکمیل و آماده بهره‌برداری شود.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/uu6i

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا