مدیریت شهری

ضرورت توجه به اصلاح رفتار ترافیکی

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم خبرداد:

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: در زمینه فرهنگ ترافیکی و اصلاح رفتار ترافیکی نیازمند انجام کار بیشتری هستیم.

به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری،حسین شعبان‌زاده در حاشیه آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری با سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری با تبریک ایام ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: خوشبختانه تفاهم‌نامه‌ای در زمینه فرهنگ شهروندی با سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم منعقد شد و در واقع این اقدام مبنایی برای حرکت‌های بهتر و وسیع‌تر در ارتقای فرهنگ ترافیکی و آموزش در این حوزه است.

وی با بیان اینکه برای سال‌های آتی می‌توانیم برنامه‌های گسترده‌تر و وسیع‌تری برای این موضوع در نظر بگیریم، ابراز کرد: به‌ویژه در موضوع‌هایی همچون فرهنگ ترافیکی و اصلاح رفتار ترافیکی کم‌کار شده است.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم خاطرنشان کرد: این مساله لازم است که در چهارچوب مشخص تعریف شود و همچنین برای تولید محتواهای بهتر باید از نظرهای کارشناسان حمل‌ونقل و ترافیک استفاده شود.

وی در بخش دیگر از سخنان خود گفت: همکاری بین این ۲ سازمان از چند وقت پیش، با تولید یک نمایش خیابانی شروع‌شده است و نمایش خیابانی مذکور در چند چهارراه سطح شهر قم اجرا شد.

شعبان‌زاده یادآور شد: امیدوار هستیم که این همکاری‌ها گسترده‌تر شود و بتوانیم محتواهای بهتری در موضوع‌های متنوع‌تری داشته باشیم.

بر اساس این گزارش؛ تفاهم‌نامه «فرهنگ شهروندی» بین حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد طباطبایی‌نژاد و حسین شعبان‌زاده روسای سازمان‌های «فرهنگی، اجتماعی و ورزشی» و «حمل‌ونقل و ترافیک» شهرداری قم در سالن جلسات سازمان حمل‌ونقل و ترافیک امضا شد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/vi3o

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا