مدیریت شهری

رویکرد شهرداری قم خدمت‌رسانی به‌موقع به شهروندان است

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم:

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم گفت: رویکرد شهرداری خدمت‌رسانی به‌موقع به شهروندان است.

به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید محسن میرهادی در حاشیه جلسه دیدار مردمی و پرسش و پاسخ مردم و مسئولان همزمان با هفته دولت در مسجد الزهرا(س) خیابان پیام نور، با اشاره به اینکه تمام تلاش‌های مجموعه شهرداری بر این است که خدمت‌رسانی به‌موقع به شهروندان ارائه شود، اظهار کرد: یکی از اولویت‌های شهرداری در موضوع بوستان‌ها و فضای سبز است.

وی با بیان اینکه آماده‌سازی بوستان‌ها یکی از وظایف شهری در بحث نشاط اجتماعی است، مطرح کرد: این موضوع در دستور کار مجموعه شهرداری قرار گرفته و آماده‌سازی بوستان‌ها در حال انجام است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به اینکه بحث فرهنگی در بوستان‌ها نیز بسیار مهم است، عنوان کرد: این‌گونه مباحث با جدیت دنبال می‌شود و این دغدغه در تمام بوستان‌های سطح شهر وجود دارد.

وی سگ‌گردانی در بوستان‌ها را موردتوجه قرارداد و یادآور شد: در این زمینه نیز پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم تا مشکلاتی که برای شهروندان به وجود آورده است، برطرف شود.

نظافت روزانه ۲۷ میلیون مترمربع شهر قم

میرهادی با تأکید بر اینکه در سطح شهر حدود ۷۰۰ تن زباله هر شب جمع‌آوری می‌شود، خاطرنشان کرد: زمان آغاز جمع‌آوری پسماندها از ساعت ۹ شب آغاز و تا حدود ۵ صبح به پایان می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه ۱۵۷ دستگاه نیز جمع‌آوری زباله‌ها را انجام می‌دهد، تصریح کرد: تمام تلاش ما بر این است که زباله‌ها تا قبل از ساعت ۶ صبح که شهروندان از منزل خارج می‌شوند، جمع‌آوری شود.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه نظافت شهر باید به‌صورت کامل انجام شود، اضافه کرد: نظافت شهر در مساحتی حدود ۲۷ میلیون مترمربع توسط هزار و ۵۰۰ نفر از کارکنان شهرداری انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نظافت و نگهداری از شهر یکی از رویکردهای مهم شهرداری است، بیان کرد: همچنان نیز تلاش ما بر این است تا اگر نواقصی در این عرصه وجود داشته، برطرف کنیم.

میرهادی با بیان اینکه سامانه ۱۳۷ شهرداری به‌صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی شهروندان است، ابراز کرد: شهروندان چه موضوع سگ‌های ولگرد و چه سایر موضوعات را می‌توانند از طریق این سامانه اطلاع‌رسانی کنند.

وی اظهار داشت: مراحل رسیدگی به پیام شهروندان در اولین فرصت دنبال خواهد شد و نتیجه کار نیز به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به اینکه پیمانکار لازم در خصوص سگ‌های ولگرد جذب‌شده است، اظهار داشت: تلاش ما بر این است که تعداد این پیمانکاران را افزایش دهیم تا با پوشش حداکثری سطح شهر، بتوانیم این معضل را برطرف کنیم.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/y5lq

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا