مدیریت شهری

دیدار شهردار قم با فرمانده انتظامی استان

همزمان با هفته فراجا صورت گرفت؛

شهردار قم همزمان با هفته فراجا با فرمانده انتظامی استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری، دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد به همراه معاونان و مدیران شهرداری قم همزمان با هفته فراجا با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی استان با سردار محمدرضا میرحیدری و روسای پلیس‌های تخصصی استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

شهردار قم با تبریک فرارسیدن هفته فراجا، بر نقش پلیس در ایجاد امنیت کشور تأکید کرد و گفت: امنیت نعمتی است که باید قدردان آن باشیم و در این مسیر باید از کسانی که با ایثار جان خود این امینت را ایجاد می‌کنند، تقدیر کنیم.

در این دیدار شهردار قم با اهدای لوح و هدیه‌ای ضمن تبریک هفته فراجا، از تلاش‌های فرمانده انتظامی استان تقدیر کرد.

گفتنی است همچنین شهردار و مدیران شهرداری قم با اهدای گل به پرسنل نیروی انتظامی، فرارسیدن هفته فراجا را تبریک گفتند.

همکاری پلیس و شهرداری سبب ایجاد آرامش در بین مردم می‌شود

شهردار قم در این دیدار با تأکید بر اینکه همکاری پلیس و شهرداری در راستای ایجاد آرامش در بین مردم است، گفت: پلیس امروز در همه عرصه‌های امنیتی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، عبادی و… حضوری فعال و نقشی تعیین‌کننده دارد.

دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد با تبریک فرارسیدن هفته فراجا، بر نقش پلیس در ایجاد امنیت کشور تأکید کرد و اظهار داشت: امنیت نعمتی است که باید قدردان آن باشیم و در این مسیر باید از کسانی که با ایثار جان خود این امینت را ایجاد می‌کنند، تقدیر کنیم.

وی پیروزی‌های جبهه مقاومت در حوادث اخیر در نوار غزه و شهرک‌نشینان را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: این عملیات‌ها سبب رعب و وحشت در دل صهیونیست‌ها شده که امیدواریم با تداوم این پیروزی‌ها شاهد محو رژیم غاصب صهیونیست از صحنه روزگار باشیم.

شهردار قم با تقدیر از تلاش‌های نیروی انتظامی و دیگر نهادهای نظامی و امنیتی در ایجاد صلح، صفا و امینت در کشور تصریح کرد: امینت امروز کشور نگهبانانی دارد که آنان در برخورد با برهم زنندگان امنیت، سبب رفاه و آسایش مردم می‌شوند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی امروزه دارای وظایف پرتعداد و پیچیده‌ای است، مطرح کرد: پلیس امروز در همه عرصه‌های امنیتی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، عبادی و… حضوری فعال و نقشی تعیین‌کننده دارد.

سقائیان نژاد با تأکید بر اینکه همکاری پلیس و شهرداری در راستای ایجاد آرامش در بین مردم است، یادآور شد: اقامه حق و عدالت از وظایف پلیس است و ما نیز برای اجرای برنامه‌های مختلف در سطح شهر نیازمند همراهی و حمایت مجموعه نیروی انتظامی هستیم.

هم‌افزایی پلیس و شهرداری در کف میدان ایجاد امنیت تأثیرگذار است

فرمانده انتظامی استان قم نیز دراین دیدار با بیان اینکه همکاری مناسبی بین نیروی انتظامی استان و مجموعه شهرداری قم وجود دارد، گفت: تقویت همدلی و هم‌افزایی این دو نهاد در کف میدان خدمت به مردم و ایجاد امنیت تأثیرگذار است.

سردار محمدرضا میرحیدری با تبریک اعیاد ربیع‌الاول و فرارسیدن هفته فراجا اظهار داشت: پلیس در همکاری و همراهی شهرداری قم برای خدمت به زائرین و مجاورین شهر کریمه اهل‌بیت(ع) است.

وی با بیان اینکه همکاری مناسبی بین نیروی انتظامی استان و مجموعه شهرداری قم وجود دارد، ابراز کرد: تقویت همدلی و هم‌افزایی این دو نهاد در کف میدان خدمت به مردم و ایجاد امنیت تأثیرگذار است.

فرمانده انتظامی استان قم با تأکید بر اینکه خدمات این مجموعه‌های ارزشمند در کنار یکدیگر در میدان جلوه‌گر می‌شود، اذعان کرد: امیدواریم با افزایش تعاملات بتوانیم فراتر برای حفظ حقوق مردم و زائران خدمات‌رسانی در شهر قم داشته باشیم.

اجرای طرح حذف زوائد کنار دوربین‌های نظارتی

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم نیز در این دیدار ادامه داد: به منظور بهبود پایش تصویری دوربین‌های نظارتی و کنترلی در سطح شهر، طرح هرس درختان و شاخ و برگ‌های مزاحم در کنار این دوربین‌ها اجرایی می‌شود.

مهدی اصفهانیان مقدم با اشاره به همکاری مجموعه شهرداری در گرامیداشت هفته فراجا اظهار داشت: فضاسازی و تبلیغات محیطی در این زمینه با همکاری اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل، سازمان فرهنگی و سارمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری در سطح شهر انجام‌شده است.

وی با تأکید بر نقش روشنایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی در فضاهای شهری تصریح کرد: 25 میلیارد تومان تنها در بوستان علوی برای این موضوع هزینه شده است.

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم ادامه داد: به منظور بهبود پایش تصویری دوربین‌های نظارتی و کنترلی در سطح شهر، طرح هرس درختان و شاخ و برگ‌های مزاحم در کنار این دوربین‌ها اجرایی می‌شود.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/k2m8

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا