مدیریت شهری

حضور پررنگ شهرداری قم در برگزاری کنگره ملی شهدا

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم مطرح کرد:

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از نقش پررنگ مدیریت شهری قم در برگزاری کنگره ملی شهدای استان خبر داد.
به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کلانترزاده در پنجاه و هشتمین جلسه علنی و رسمی شورای اسلامی شهر قم، به برگزاری کنگره ملی شهدای استان اشاره کرد و اظهار داشت: کنگره ملی شهدا برنامه‌های متعددی دارد و نقش شورای اسلامی شهر در کنار شهرداری به‌صورت مشخص دیده‌شده است.
وی لیست برنامه‌های کنگره ملی شهدا در قم را به‌صورت کامل بیان کرد و افزود: چاپ کتاب و نشریه، تولید فیلم سینمایی، تولید ۱۷ فیلم کوتاه و مستند، تولید فیلم شهید زین‌الدین، تولید سریال، تولید محصولات فرهنگی، بازی‌های سرگرمی، برگزاری جشنواره، سوگواره، تولیدات رسانه‌ای بخشی از کارهای در حال انجام است.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم تصریح کرد: اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی هنری، برگزاری شب‌های شعر، نمایش، موسیقی، مسابقات ادبی، نام‌گذاری بوستان‌ها، اجرای دیوارنگاره‌ها و بیان تاریخ شفاهی، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و مقاله بخش دیگری از فعالیت‌های کنگره ملی شهدا در قم است.
وی از تجلیل از ۴۲۰۰ ایثارگر خبر داد و یادآور شد: به هر ایثارگر مبلغی به‌صورت نقدی هدیه تعلق‌گرفته است و سهم مدیریت شهری در این تقدیر و بزرگداشت ۸۰ شهید است و تبلیغات شهری و ساخت سردیس‌ها و برگزاری یادمان شهدا و نام‌گذاری معابر و شوارع به نام شهدا نیز توسط مدیریت شهری انجام‌شده است.
کلانترزاده در ادامه خاطرنشان کرد: در کنار کارهای فرهنگی، پروژه‌های عمرانی و آماده‌سازی خانه موزه‌ها و راهیان نور نیز بوده و همایش‌های تخصصی و دوره‌های آموزشی نیز برگزارشده و انجام امور خیریه مانند تهیه بسته‌های معیشتی، تهیه جهیزیه و خانه در مناطق محروم به نام شهدا نیز انجام‌شده است.
وی اهدای خون و کمک‌های جهادی را نیز به‌عنوان بخشی از فعالیت‌ها در کنگره ملی شهدا نام برد و تأکید کرد: اشتغال‌زایی، ارائه تسهیلات و ساخت امکان تفریحی و ورزشی نیز در دستور کار قرارگرفته که نیاز به مساعدت مالی داشته و اگر سهم شهرداری را در اجرای کنگره حذف کنیم، امکان برگزاری کنگره نخواهد بود.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/8evt

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا