مدیریت شهری

تولید محتوای گرافیکی، تجسمی و اجرای تئاتر خیابانی در حوزه فرهنگ شهروندی

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم خبرداد:

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم با اشاره به امضای تفاهم‌نامه «فرهنگ شهروندی» این سازمان با سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری گفت: با امضای این تفاهم‌نامه تولیدات محتوایی، گرافیکی، تجسمی و فضای مجازی و نیز تولید آثار هنری مانند نمایشنامه‌ها و تئاتر خیابانی صورت خواهد گرفت.

به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد طباطبایی‌نژاد در حاشیه آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری با سازمان حمل‌ونقل و ترافیک، بیان اینکه این تفاهم‌نامه در راستای گسترش فرهنگ شهروندی در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک امضا شد اظهار داشت: یکی از رسالت‌های مهم سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم بحث فرهنگ شهروندی است.

وی افزود: در این راستا، اقدام‌های گوناگونی صورت گرفته و خدمات مختلفی را به بخش‌ها و سازمان‌های شهرداری ارائه می‌دهیم که ازاین‌رو بنا شد که اقدام مؤثری را نیز در بخش حمل‌ونقل و ترافیک داشته باشیم.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم  ادامه داد: با امضای این تفاهم‌نامه بتوانیم تولیدات محتوایی، گرافیکی، تجسمی و فضای مجازی و نیز تولید آثار هنری مانند نمایشنامه‌ها و تئاتر خیابانی را در این بخش داشته باشیم.

طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه این تفاهم‌نامه، بسته‌ای از تولیدات مختلف است خاطرنشان کرد: همچنین نصب بنرهای شهری و اقداماتی در حوزه دانش‌آموزی و غیر دانش‌آموزی در بوستان ترافیک انجام خواهد شد.

بر اساس این گزارش؛ تفاهم‌نامه «فرهنگ شهروندی» بین حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد طباطبایی‌نژاد و حسین شعبان‌زاده روسای سازمان‌های «فرهنگی، اجتماعی و ورزشی» و «حمل‌ونقل و ترافیک» شهرداری قم در سالن جلسات سازمان حمل‌ونقل و ترافیک امضا شد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/b7hz

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا