مدیریت شهریویژه

تقدیر و تشکر شهردار از مردم قم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

با صدور  پیامی صورت گرفت:

دکتر سید مرتضی سقاییان‌نژاد شهردار قم ، طی پیامی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، تشکر کرد.

به  گزارش ندای قم ،متن پیام شهردار قم به این شرح است:یوم الله ۲۲ بهمن، روز پیروزی مردم مسلمان و مبارز ایران بر مستکبران شرق و غرب عالم و عوامل داخلی آنان است. در این روز وعده‌های خداوند مبنی بر پیروزی حق بر باطل با ایمان راسخ ملت محقق شد و نشان داد خداوند مبارزانِ راه خود را هیچ گاه تنها نمی‌گذارد.

مردم شریف قم در ۲۲ بهمن امسال نیز همانند سال‌های گذشته، پیشاپیش ملت همیشه در صحنه ایران، سالگردی بی‌نظیر و با شکوه ساختند و نشان دادند همچون سال های گذشته پشتیبان و حامی اصلی این نظام و انقلاب هستند.

حضور گسترده مردم مؤمن و بصیر ایران در چهل و چهارمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی، نشانه‌ای است برای دشمنان و بدخواهان این نظام و انقلاب که سعی بیهوده‌شان را برای سرنگونی این نظام مقدس پایان دهند و بدانند خیال و رویای خامشان تعبیر به واقعیت نخواهد شد.

به سهم خود از بصیرت و ایستادگی مردم شریف ایران اسلامی و به‌ویژه همشهریان عزیز قم که پرچمداران انقلاب بوده و هستند قدردانی نموده  و از زحمات تمام عوامل اجرایی برای زمینه سازی خلق این حماسه تشکر کرده و از خداوند می‌خواهم بهترین نعمات خود را برای ملت قهرمان ایران نازل کند.

بی‌تردید در پرتو این وحدت، ملت ایران می‌توانند بر مشکلات فائق آمده و آینده درخشانی برای خود بسازند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/z224

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا