مدیریت شهری

تشکیل کمیته تخصصی نگهداری و تعمیرات فضای سبز

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم خبرداد:

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از تشکیل کمیته تخصصی نگهداری و تعمیرات فضای سبز در سازمان پارک‌ها برای کیفیت‌بخشی به این حوزه در شهر قم خبر داد.

به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم،پیام جوادیان با اشاره به آخرین وضعیت فعالیت کمیته تخصصی نگهداری و تعمیرات فضای سبز شهر گفت: سازمان پارک‌ها برای بالابردن کیفیت مباحث نگهداری و تعمیرات اقدام به تشکیل کمیته‌ تخصصی برای نگهداری و تعمیرات فضای سبز نموده است.

وی با بیان اینکه کارشناسان و ناظرین عالی واحد بهینه‌سازی و نگهداری سازمان، مدیر اداره نظارت سازمان، کارشناس ناظر عالی اداره نظارت شهرداری مرکز، یکی از مسئولین فضای سبز مناطق ازجمله اعضای این کمیته هستند افزود: در این کمیته با توجه به دستور جلسات تعریف‌شده از افراد مرتبط هم دعوت‌شده و در خصوص پروژه‌ها بحث و بررسی می‌شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم ابراز کرد: مباحث این کمیته بیشتر از جنبه مباحث روز نگهداری و تعمیرات و بررسی و تبادل‌نظر در خصوص مشکلات موجود در برخی از عرصه‌های فضای سبز در حوزه نگهداری و تعمیرات است.

وی تصریح کرد: مبنای این کمیته تصمیم‌گیری بر اساس یک خرد جمعی در خصوص مسائل مرتبط با حوزه نگهداری و تعمیرات برای افزایش کیفیت این بخش در سطح مناطق است.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/ziph

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا