مدیریت شهری

تداوم آموزش و توزیع مخازن ذخیره‌سازی پسماندبه شهروندان

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم  خبرداد:

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از تداوم آموزش بخش‌های مختلف شهر و توزیع مخازن ذخیره‌سازی پسماند در سال جاری خبر داد.

به گزارش ندای قم  به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید عبدالله میرابراهیمی با اشاره به اهمیت آموزش در حوزه مدیریت پسماند اظهار داشت: فرهنگ‌سازی و آموزش صحیح مدیریت پسماند در تمام گروه‌های جامعه ضروری است و در این راستا سازمان مدیریت پسماند شهرداری، برنامه‌های فرهنگی و آموزش شهروندی در سال جاری شامل آموزش مدون را در ادارات، مجتمع‌ها، مدارس دنبال می‌کند.

به گفته وی آموزش‌ها در فضاهای عمومی و بوستان‌ها همراه با اجرای نمایش و مسابقه و به مناسبت‌های مختلف، ازجمله برنامه‌های سازمان از گذشته و سال آتی خواهد بود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: کودکان و نوجوانان تأثیرپذیرترین افراد جامعه محسوب می‌شوند و اثرات این‌گونه فرهنگ‌سازی‌ها علاوه بر اینکه موجب ایجاد انگیزه در بین این قشر می‌شود، سبب انتقال باورهای زیست‌محیطی به خانواده‌ها نیز شده و در حقیقت کودکان و نوجوانان سفیران آموزشی مدیریت پسماند در خانواده‌ها خواهند شد.

وی با بیان اینکه اثرات این‌گونه فرهنگ‌سازی‌ها علاوه بر اینکه از هدر رفت سرمایه‌های ملی جلوگیری می‌کند سبب ارتقاء شاخص‌های زیست‌محیطی و سلامت شهروندان خواهد شد، افزود: به‌منظور ایجاد بستر مشارکت برای شهروندان، مخازن ذخیره‌سازی پسماند میان فعالان و همیاران بازیافت توزیع می‌شود.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/8b5e

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا