مدیریت شهری

تحقق 100 درصدی پروژه‌های سازمان‌های پارک‌ها و زیباسازی

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم خبرداد:

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم از تحقق پیشرفت 100 درصدی پروژه‌های این سازمان‌ها در سال 1401 خبر داد.

به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری، پیام جوادیان با اشاره عملکرد سازمان پارک‌ها و فضای سبز و سازمان زیباسازی در سال 1401 اظهار کرد: در سازمان زیباسازی تمام پروژه‌ها اجرایی شده و تقریباً عملکرد 100 درصدی محقق شده و در سازمان پارک‌ها نیز اکثر پروژه‌ها به پیشرفت 100 درصدی دست پیدا کرده و تنها یک پروژه به دلیل مشکلات متعدد با تأخیر روبه‌رو بوده است.
وی با اشاره به حجم بالای پروژه‌های سازمان پارک‌ها در سال 1401 تصریح کرد: سازمان زیباسازی با کسب امتیاز 99 جایگاه نخست و سازمان پارک‌ها با کسب امتیاز 98 جایگاه دوم را بین سازمان‌های خدمات شهری شهرداری کسب کرده است.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم با تأکید بر اینکه در سازمان‌های زیباسازی و پارک‌ها طبق برنامه‌ریزی و کنترل پروژه عمل می‌شود گفت: در بحث امور مالی، ثبت صورت‌وضعیت‌ها و تخصیص ردیف‌ها نیز اتفاقات خوبی در سازمان رخ‌داده و این دو سازمان شرایط بسیار خوبی نسبت به دیگر سازمان‌ها دارند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/w9og

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا