مدیریت شهری

برقراری ۱۰ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۳۷ در شهریورماه

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم خبرداد:

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: ماه گذشته، ۱۰ هزار تماس مردمی از طریق سامانه ۱۳۷ در رابطه با موضوعات مختلف برقرار شده است.

به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری،مهدی کلانترزاده با اشاره به عملکرد و اطلاعات سامانه ۱۳۷ اظهار کرد: از ۱۰ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۳۷، دو هزار ۵۰۰ تماس با موضوع نظافت و بیشترین درخواست برای منطقه ۴ گزارش‌شده است.

وی افزود: هزار و ۳۰۰ تماس مربوط به فضای سبز صورت گرفته بود که شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ آن را به مسئولان گزارش کردند، و همچنین از موضوعات مهم درخواست شده ۸۵۰ مورد درخواست جمع‌آوری خاک و نخاله و ۸۲۰ مورد زباله و ضایعات گزارش‌شده بود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم خاطرنشان کرد: آسفالت، سد معبر، حیوانات، اتوبوس‌رانی، انهار، زیباسازی، جمع‌آوری و نصب، شست‌وشو، ساخت‌وساز، ترافیک، کارگران، تعمیر شوارع، تقدیر و تشکر و آسیب‌های اجتماعی نیز به ترتیب از تماس‌های تلفنی پرتکرار سامانه ۱۳۷ شهرداری قم در شهریورماه سال جاری است.

کلانترزاده در راستای پاسخگویی مناطق هشت‌گانه به شهروندان، تأکید کرد: منطقه پنج و هشت شهرداری قم با پاسخگویی صددرصدی به پیام‌های شهروندان بالاترین رتبه و عملکرد را در شهریورماه سال ۱۴۰۲ به نام خود ثبت کرده است و چهار منطقه با ۹۷ درصد پاسخگویی عملکرد درخشانی را از خود برجای گذاشته‌اند.

وی گفت: مناطق پنج، هشت، دو، هفت، شش، یک، چهار و سه به ترتیب موفق شدند بیشترین رضایتمندی شهروندان را از تماس‌های سامانه ۱۳۷ در شهریورماه سال ۱۴۰۲ به خود اختصاص دهند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم افزود: در میان سازمان‌های تابعه شهرداری، آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و سازمان آرامستان‌ها با عملکرد صددرصدی بهترین عملکرد را میان شهروندان از خود برجا گذاشته‌اند.

کلانترزاده اظهار کرد: سامانه ۱۳۷ پل ارتباطی مردم با شهرداری است و راهنمایی‌های لازم در خصوص درخواست‌های شهروندان انجام می‌شود.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/43vi

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا