مدیریت شهری

ارائه تسهیلات یک میلیارد ریالی برای نوسازی تاکسی‌ها

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم خبرداد:

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 48 دستگاه تاکسی فرسوده که مشمول تبدیل به احسن بوده‌اند، از رده خارج و تاکسی‌های جدید جایگزین آن شده و به چرخه ناوگان حمل‌ونقل عمومی وارد شده است.

به گزارش ندای قم  به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ، علی نیک با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۸ دستگاه تاکسی فرسوده که مشمول تبدیل به احسن بوده‌اند، از رده خارج و تاکسی‌های جدید جایگزین آن شده و به چرخه ناوگان حمل‌ونقل عمومی وارد شده است اظهار کرد: تبدیل به احسن این تاکسی‌ها به‌صورت پرداخت نقدی بوده که توسط مالکین آن‌ها صورت گرفته و خودروی سمند و پژو جایگزین شده است.

وی ادامه داد: همچنین بر اساس تفاهم صورت گرفته با بانک قرض‌الحسنه رسالت، تاکنون ۲۵ نفر از مالکین تاکسی‌های فرسوده جهت اخذ وام قرض‌الحسنه به مبلغ یکصد میلیون تومان بدون سود و صرفاً با کارمزد ۲ درصد به بانک معرفی و وام را دریافت و به‌حساب ایران‌خودرو واریز کرده‌اند و در نوبت تحویل تاکسی قرار دارند.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم با اشاره به اینکه این وام از محل سپرده سازمان تاکسیرانی در بانک رسالت بوده و این روند ادامه خواهد داشت، افزود: نحوه پرداخت این وام، بر اساس فراخوان عمومی و دعوت از مالکین تاکسی‌های فرسوده بر اساس پایین‌ترین مدل تاکسی می‌باشد .

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر متأسفانه سایت نوسازی کشور از سوی شرکت‌های خودروساز بسته‌شده و روند نوسازی متوقف‌شده است.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/2ef0

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا