مدیریت شهری

اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان بودجه برای ساخت پارکینگ

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم خبرداد:

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم گفت: پروژه  تقاطع خیابان آذر و عماریاسر با 400 فضای پارک و بیش از 95 درصد پیشرفت مراحل پایانی خود را سپری کرده و اگر مشکلات آن حل شود به زودی افتتاح می‌شود.

به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم سید محمدحسین دهناد ، به اولویت مدیریت شهری برای ساخت پارکینگ در سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شورای شهر و شهرداری تأمین پارکینگ موردنیاز شهر است.

وی از اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان بودجه به پارکینگ خبر داد و افزود: در سال ۱۴۰۱، ۶۰ میلیارد تومان به ساخت پارکینگ و ۴۰ میلیارد تومان به تملک برای پارکینگ اختصاص داده‌شده است.

رئیس کمسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم سپس سه پروژه مهم در حوزه پارکینگ در سال ۱۴۰۱ را مطرح کرد و گفت: امسال ۶۰ میلیارد تومان برای احداث پارکینگ خیابان امام خمینی(ره) در نظر گرفته‌ایم که طراحی آن به پایان رسیده و عملیات عمرانی آن آغاز شده است.

وی ادامه داد: همچنین ۴۰ میلیارد تومان نیز برای تملک پارکینگ در نظر گرفته‌شده که با بررسی‌های انجام‌شده زمین انتخاب و خریداری می‌شود.

دهناد از اتمام ساخت پارکینگ در تقاطع خیابان آذر و عماریاسر خبر داد و خاطرنشان کرد: پروژه  تقاطع خیابان آذر و عمار یاسر با ۴۰۰ فضای پارک و بیش از ۹۵ درصد پیشرفت مراحل پایانی خود را سپری کرده و اگر مشکلات آن حل شود به زودی افتتاح می‌شود.

وی به اجرای عملیات عمرانی پارکینگ شرقی نیز اشاره کرد و یادآور شد: در صورت آغاز عملیات عمرانی پارکینگ شرقی و فعال شدن کارگاه، محدودیت‌هایی برای پارک خودروها ایجاد می‌شود؛ فضای مجاور مجتمع زمزم و ناشران که در اختیار شهرداری است، به عنوان جایگزین پیش‌بینی شده است.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/9uv6

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا