مدیریت شهری

اجرای پویش عکس اربعین و زیارت به نیابت از شهدا

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم خبرداد:

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم از اجرای دو پویش فرهنگی در ایام اربعین خبر داد و گفت: برنامه‌های فرهنگی شهرداری از ابتدای ماه محرم تا پایان صفر در نقاط مختلف شهر به‌خصوص پیرامون حرم مطهر برگزار می‌شود.

به گزارش ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حجت‌الاسلام سید احمد طباطبایی نژاد در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد اربعین ۱۴۰۱ شهرداری قم، به اجرای برنامه‌های فرهنگی از ابتدای ماه محرم در سطح شهر اشاره کرد و اظهار داشت: برنامه‌های فرهنگی شهرداری از ابتدای ماه محرم تا پایان صفر در نقاط مختلف شهر به‌خصوص پیرامون حرم مطهر برگزار می‌شود.

وی از برگزاری نمایشگاه و غرفه‌های فرهنگی در میدان آستانه خبر داد و افزود: در مسجد مقدس جمکران نیز نمایشگاه و غرفه‌های فرهنگی برپا می‌شود و در کنار آن اجرای پویش عکس اربعین نیز یکی از کارهای فرهنگی بوده که برای آن برنامه‌ریزی‌شده است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم ادامه داد: پویش عکس اربعین در رده سنی کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود، همچنین پویش زیارت به نیابت از شهدا نیز برگزارشده و با توجه به هماهنگی‌های لازم تولیدات فرهنگی آن در دستور کار قرارگرفته است.

وی تصریح کرد: تولیدات فرهنگی با هماهنگی با ستاد اربعین کشوری برای زائران خارجی انجام‌شده و آموزش زبان عربی به خادمین در حال برگزاری است و اگر بتوانیم در مسیر نجف و کربلا نیز برنامه‌های فرهنگی اجرا خواهیم داد.

طباطبائی نژاد در پایان خاطرنشان کرد: در طرح جاماندگان اربعین در روز اربعین حسینی در مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص)، برنامه‌های فرهنگی ویژه‌ای اجرا می‌شود و امیدواریم بهترین خدمات و برنامه‌های فرهنگی در سطح شهر اجرا شود.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/r1rs

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا