مدیریت شهری

آماده‌سازی ۵ بوستان شهری قم برای اسکان زائران برای تعطیلات نیمه خرداد

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم گفت:

به گزارش پایگاه خبری ندای قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سیدمحسن میرهادی در جلسه کمیته اجرایی ستاد تسهیلات زائران در سالن جلسات فرمانداری قم، اظهار داشت: کمیته‌های هشت‌گانه مناطق به همراه ستادهای ده‌گانه برای خدمت‌رسانی مطلوب به زائران و مسافران فعال‌شده‌اند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم ادامه داد: آذین‌بندی و نورپردازی شهر قم با آغاز دهه کرامت در دستور کار شهرداری قرار گرفته و همزمان با شب میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) بارگاه ملکوتی کریمه اهل‌بیت(س) نورافشانی شد.

وی با اشاره صدور مجوز برپایی ایستگاه‌های صلواتی ویژه ایام رحلت امام خمینی(ره)، خاطرنشان کرد: همچنین آماده‌سازی و زیباسازی ۶۰ سازه محیطی، نصب پرچم‌ها و ریسه در فضاهای مختلف شهری نیز در حال اتمام است.

میرهادی با بیان اینکه ۵ بوستان مهدی، علوی، فدک، مهدی، هاشمی و امام رضا(ع) جهت اسکان شبانه مسافران در تعطیلات پیش رو آماده‌سازی شده است، ابراز کرد: پارکینگ شماره چهار مسجد مقدس جمکران نیز برای اسکان مسافران در حال آماده‌سازی است.

وی برنامه‌های ایام سالگرد ارتحال امام راحل را موردتوجه قرار داد و گفت: سیاه‌پوش کردن شهر و نصب پرچم‌های جمهوری اسلامی نیز همزمان با آذین‌بندی شهر در دستور کار شهرداری قم قرار دارد.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم عنوان کرد: تمام نیروهای شهرداری قم در تعطیلات پیش رو و ایام رحلت امام راحل در سطح مناطق هشت‌گانه در آمادگی کامل قرار دارند و خودروهای آتش‌نشانی در سطح شهر و پارک‌سوارها و ورودی‌های شهر مستقر می‌شوند.

میرهادی اظهار داشت: جمع‌آوری متکدیان و دست‌فروشان، آماده‌سازی و فضاسازی و نظافت و شستشو خیابان معلم تا حرم مطهر برای راهپیمایی روز ۱۵ خردادماه، آماده‌سازی پارکینگ‌های هسته مرکزی شهر و پارک‌سوارهای پیرامونی و آماده کردن سرویس‌های بهداشتی در حال انجام است.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/8j6r

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا