ورزش

۲مربی کار بلد وقابل احترام

هیچ کس بازی جوانمردانه تیم ستاره گان پارت را ندید؛

ندای قم / جعفر عابدی ؛در این هیاهو وجنجال به پا شده در فوتبال حقیقتی پنهان مانده وهیچ کس این حرکت جوانمردانه تیم پارت تحت رهبری ۲مربی جوان و کار بلد داود بهادری ومسعود ابرقویی را ستایش وتمجید نکرد واگر وجدان وعدالتی باشد باید کاپ بازی جوانمردانه را به این تیم تقدیم کنند واز ۲ مربی شایسته این تیم تجلیل به عمل آورند.
به اعتراف همه کارشناسان فوتبالی که تیم پارت ارائه می‌دهد فراتر ا ز استان می باشد یک بازی کاملا تاکتیکی با استراتژیک مشخص خودم شخصا چند بار برای دقایقی بازی این تیم را شاهد بودم وانصافا لذت بردم.
تیم ستارگان پارت در بازی مقابل ماهان جوانمردانه بازی کرد تا خدای نکرده حقی از تیمی ضایع نشود و این ۲مربی جوان به بازیکنان خود تاکید کرده بودند که برای احقاق حقوق سایر تیم‌ها به هیچ وجه از بازی کم نگذارند.
ولی متاسفانه عده ای بعداز جنجال ،،شارلاتان بازی درآوردند و سعی کردند با دروغ و جوسازی چهره این دو مربی جوان را تخریب کنند .ولی شاهدان عینی وفیلم موجود خلاف این دروع پردازیها را اثبات می‌کند و این دو سعی در آرام کردن این غائله را داشتند. به جرأت می‌توان گفت علت اصلی درگیری بازی جوانمردانه تیم پارت بود.
با این حال باید گفت با توجه به توانمندی این ۲مربی باید بپذیریم با وجود چنین مربیانی می‌توان به آینده فوتبال قم امیدوار بود .البته اگر مغرضین و قلبهای مریض اجازه بدهند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/68a5

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا