ورزشویژه

یامولا چرا آمد؟ چرا رفت؟

داستان تکراری فوتسال قم؛

ندای قم / رضا ملکی؛ داستان عجیبی است بعد از آن همه اتفاقات فوتسال وهجمه های بوجود آمده تیم به هییت فوتبال واگذار شد استاد کردی مدیر شد و یدالله یامولا از بازیکنان ارزشی فوتبال و فوتسال بر مصدر فنی این تیم قرار گرفت تمرینات شروع شد جهار بازی تدارکاتی انجام شد و تیم در استانه اولین بازی روز جمعه دستخوش اتفاق نامیمونی گردید.
داستان اول مذاکره مدیران فوتبال با گزینه جدید شنیده شد که یامولا از منابع موثق شنیده که مدیران ارشد فوتبال قم پای مذاکره با یک مربی جدید را باز کرده اند این مورد به مذاق یامولا خوش نیامد و به تمرین شنبه شب نیامد.
داستان دوم گرفتاری کاری و سیاست مدیران شهرداری . صبح روز دوشنبه خبر رسید که مدیران شهرداری به نوعی با گرفتن مرخصی ورزشی یا مولا موافق نیستند ومسیر هدایت تیم برای یامولا متوقف شده است .
برای هر یک از این داستانها بایستی تاسف خورد تیم بدون اسپانسر است و تیم در ادامه مسیر صد درصد به بن بست خواهد رسید مگر معجز ه ای رخ دهد که با علم نوین امروز در تضاد خواهد بود پول که در بساط نباشد مسیر قهقرا را باید پیمود .
دلمان برای تماشاگران فهیم فوتبال می سوز د چه باید کرد نوشتن امثال من و استاد جعفر عابدی هم راه به جایی نخواهد برد برای تیمی که نه سرمربی دارد و نه اسپانسر چه باید نوشت فقط و فقط بایستی از امید بنویسیم به آینده فکر کنیم و جواب این چراها را در نتیجه بازیکنان غیور قمی جستجو کرد منتظر اتفاقات خوب در مسیر اول هستیم .

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/j1jy

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا