ورزش

یادبودی شایسته برای حسن مرادی اسطوره اخلاق

روزی با شکوه برای فوتبال قم؛

ندای قم / غلامرضا ملکی؛فضای سنگینی استادیوم شهید حیدریان را در بر گرفته بود شور و هیجانی خاص بر مستطیل سبز حاکم بود قرار بود یادبود عزیزی در این مکان پاک برگزار گردد که از اسطوره های به یاد ماندنی ولایت بود.
حسن مرادی کاپیتان ارزنده تیم با ریشه هنگ و به نوعی سیم خاردار خط دفاعی فوتبال قم در حالی یادش ونامش گرامی داشته می‌شد که هم باشگاه‌های برومندش به نحو شایسته ای مقدمات یک یادبود آبرومند را در حق کاپیتان محبوب شان انجام می‌دادند .
در صف نخست هادی گایینی بازیکن شایسته و اخلاق مدار تیم هنگ وفوتبال قم بود که به تمام معنا حق مطلب را در خصوص حسن عزیز ادا نمود. کریم صفری دیگر عزیزی بود که بیشترین نقش را در برگزاری هر چه آبرومند مراسم با شکوه داشت.حضور کهن کسوتان بزرگ فوتبال قم در این مراسم جلب توجه می‌نمود. برگزاری مسابقه فوتبال بین دو تیم ریشه دار صنعت نفت و هنگ در دستور کار برگزار کنندگان این مراسم بود .
گروه موزیک لشگر ۱۷ علی بن ابیطالب. با نواختن سرود پر افتخار جمهوری اسلامی ایران جلوه ای ویژه به این مراسم بخشید .دو تیم با اهدای شاخه های گل به تمثال استاد مرحوم حسن مرادی احترام کردند قاضی نورایی داور ارزشمند و قدیمی فوتبال قم کار قضاوت این بازی را به عهده داشت که در پایان با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید .
در خلال برگزاری این مسابقه از بزرگان فوتبال قم و فوتبالی‌ها که در جبهه های حق علیه باطل رشادت داشتند به شکل آبرومندی تجلیل شد. روح بزرگ حسن عزیز در آرامش ابدی باشد و سپاسی داریم بر تمامی عوامل برگزاری این مسابقه خصوصا مهدی. مطهری عزیز که با تلاش ارزنده خویش یک روز به یاد ماندنی را برای فوتبال قم به یادگار گذاردند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/ttoj

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا