ورزشویژه

گیتی پسند روز سختی را درقم خواهد داشت

آیا تیم فوتسال قم تاریخ ساز می شود؟

ندای قم / جعفر عابدی ؛ساعت ۱۵ بعداز ظهر روز سه شنبه ۲مردادماه ۱۴۰۳ سالن نخلستان در حال تماشای تمرین تیم فوتسال قم بودم تیمی که ۲روز دیگر باید مقابل تیم گیتی پسند اصفهان یکی از غول‌های لیگ برتر کشور صف آرایی کند . چهره های مصممی را دیدم که برای یک نبرد نابرابر آماده می شوند.
کاپیتان هاشم فرج زاده با کوهی از تجربه شهاب بشری که در ۲بازی اخیر نقش مستقیمی در موفقیت تیم داشت سید مصطفی موسوی بازیکنی که امسال تصمیم گرفته حرفه ای کار کند وانصافا در ۲بازی اخیر عالی کار کرد.محمد ارجمندزاده بازیکن جوان وباتجربه که امسال کادر فنی کاملا بهش اعتماد کرده و اودر تلاش برای اثبات اعتماد خود به مربیان است .
حمید اسماعیلی بازیکن جسور وتکنیکی حیف از این بازیکنی که سالها معلوم نیست به چه دلیلی برای قم بازی نمی‌کرد او اکنون آمده تا نشان بده که فوتسال قم چقدر در حقش ظلم کرده حمید در ۲بازی اخیر بی نظیر بود اوبود که مقابل زرند کرمان و ایرالکو اراک طوفان به پا کرد..محمد رحمتی بازیکن تکنیکی ومحجوب مطمئنا از او در ادامه لیگ بیشتر خواهیم شنید
علیرضا روحانی بازیکن جوان تکنیکی شوتزن و باهوش که به همراه ۴ بازیکن جوان باهمین ویژگیها علی باباییان، محمد جواد سنگ تراشان ، امیر محمد مرادبیاتی وامیر رضا صفری بابازیهای زیبای خودشان تحسین همگان را بر می انگیزانند.
صحبت از پیروزی مقابل گیتی پسند شاید برای بعضیهاحکم مسخره را داشته باشد ولی من می‌گویم هیچ چیزی دور از انتظار نیست.
حرف زدن از پیروزی مقابل تیمی که تا کنون چه در قم وچه در اصفهان شکست نخورده سخت است حتی قم با تمام ستاره هایش هم مقابل این تیم به پیروزی نرسیده یا شکست بوده ویا تساوی فقط ۲سال پیش در اصفهان در بازی دوستانه که تیم قم با آنا صنعت شکل گرفته بود با مربیگری سعید قاسمی گیتی پسند را با درخشش محمد رحمتی و گلزنی این بازیکن شکست دادیم .
خدا را چه دیدی شاید پنج شنبه باهمین جوانان تاریخ ساز شدیم.مادر دنیای ممکنات زندگی می‌کنیم امکان همه چیز است.واگر هم باختیم هیچ اتفاقی نمی افتد ولی این را می‌دانم که گیتی پسند روز سختی را درقم خواهد داشت.
آنها هفته گذشته سن ایچ را گلباران کردند ولی این دلیل برتری آنها در بازی روز پنج شنبه مقابل جوانان با انگیزه ما نیست چرا که هر بازی شرایط خاص خودش را دارد.
دربازی مقابل گیتی پسند نقش کادر فنی بیش از نقش بازیکنان میباشد آنها باید در اتخاذ تاکتیک و شیوه بازی بخصوص شکل دفاعی دقت لازم را داشته باشند.
در ۲بازی اخیر نشان دادیم که حریف به راحتی در دقایق اولیه بازی دروازه مارا گشوده واین امر در بازی مقابل گیتی پسند نباید اتفاق بیفتد.
به امید پیروزی یاعلی

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/ms0k

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا