ورزشیادداشت

گردهمائی دیدنی 600نوگل دوست داشتنی فوتبال

پایان چهارمین دوره آموزشی آکادمی فوتبال پرسپولیس و استقلال درقم؛

ندای قم / گزارش /رضا ملکی :زحمات بی دریغ کسانی که در راه برپائی و پرورش استعدادهای ناب فوتبال درنسل نوگلان در تلاش هستند را می بایست پاس داشت.کوچولوهای دوست داشتنی ولایت با انگیزه ای خاص در مدارس فوتبال حضوری پرجنب وجوش دارند تا از میان آنان استعدادهائی شکوفا گردد که در آینده عصای دست مربیان گردیده و بازیکنان خوب فوتبالی در رده پایه،نوجوانان،جوانان وامید از میان این عزیزان انتخاب شوند.
پایان چهارمین دوره آکادمی فوتبال پرسپولیس و استقلال با برپائی جشن باشکوهی خاتمه یافت تا این مسیر همچنان پویا و پرنشاط از آبان ماه سال جاری برای این آکادمی دنبال گردد.نقش سازننده هادی رشیدی و محمد نویسی بعنوان مدیران این آکادمی ومربیان اخلاق مدار وجوانی که با فرزندان برومند وشایسته فوتبال پایه درحال آموزش هستند نوید روزهای خوبی را برای فوتبال قم میدهد.
در اجتماع باشکوه 600 نوگل دوست داشتنی فوتبال در سالن اجتماعات بهزیستی که با حضور شایسته والدین این عزیزان برگزار گردید تجلیل از 4 تن از خانواده های محترم شهدای مدافع حرم که فرزند آنها در این آکادمی مشغول به آموزش هستند وتجلیل از مربیان شایسته این آکادمی در دستور کار نخستین این مراسم به یاد ماندنی بود.
سرهنگ بهلولی مسئول ورزش بسیج استان قم در این اجتماع صمیمی از نگاه خوب والدین به فرزندان خود در خصوص آموزش آنها گفت : شهدا چشم و چراغ ملت ایران هستند و یاد ونام آنها که برای ملت عزیز ایران جانفشانی کردند برای همیشه درتابلو افتخارات میهن اسلامی پررنگ و جاودان خواهد بود. 600 مدال در پایان برگردن سرافراز نوگلان آویخته شد تا یادگاری بزرگی برای این عزیزان در پایان تلاش خود در مستطیل سبز برای آنان رقم خورد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/dav0

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا