ورزش

کلینیک ایرانیان فرشته نجات فوتسال قم

فوتسال قم در مسیری جدید؛

ندای قم / رضا ملکی؛ برای نوشتن داستان فوتسال قم می‌توان در چند ماهی که از شروع رقابت‌های لیگ برتر گذشته یک کتاب کامل نوشت .بعد از کنار کشیدن قانونی هیئت فوتبال قم از تیمداری سایه نگرانی بر فوتسال قم حاکم شد هر روز بدنبال اسپانسر جدید و هر روز جواب منفی شنیدن حال و هوای فوتسال را خراب نموده بود
برای بچه های دوست داشتنی و بی ادعای قمی که بدون هیچگونه ادعایی پای به رقابتهای امسال گذاشتند و آبرومند ظاهر شدند درد آور بود که می‌دیدند همشهری های خودشان با قرادادهای خوب در ساوه و سایر شهرها مشغول به بازی هستند اما در شهرشان هیچگونه حمایتی از آنان نمی‌شود .
با کش و قوس‌های بسیار سرانجام فرشته نجاتی به نام دکتر طاهایی مدیر لایق کلینیک ایرانیان پای کار آمد و با حمایت خود موجی از خوشحالی را برای خانواده فوتسال فراهم ساخت با شناختی که از نحوه مدیریت و کاردانی دکتر طاهایی در طول سال‌های گذشته دارم مسیر جدید را برای فوتسال قم هموار میبینم .
در کنار دکتر طاهایی مهندس قلی زاده مرد قدیمی و دوست داشتنی فوتسال به این تیم اضافه شد تا با حمایت همه جانبه در قالب مدیر عاملی این تیم بتواند بار تیم را به نحو مطلوبی به جلو برد . کشاورز مربی قدیمی فوتسال با انگیزه متفاوت به قم آمد تا سکان هدایت تیم را در دست گیرد او با مربیگری در فوتسال اندونزی و تجربه ای جدید امید دارد تا جوانان خوب قمی را در ادامه مسیر بازی‌ها با هدایت خوبش به افقی روشن نزدیک نماید .
مسعودی دیگر مدیر پر توانی است که سالها از خود مایه گذاشته تا بار دیگر در نیمکت مدیریت تیم فوتسال کلینیک ایرانیان موفق ظاهر شود و در آخر استاد رسول خادم با سالها تجربه در رسانه و مدیریت قبلی خانه مطبوعات بعنوان بازوی اصلی دکتر طاهایی بر پیرامون تیم فوتسال نظارت خواهد کرد تا در انتظار اتفاقات خوب برای فوتسال قم باشیم.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/rkzv

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا