ورزشویژه

کلینیک ایرانیان بازنده ای سربلند

تحلیلی بر بازی نماینده قم در لیگ برتر فوتسال در سیرجان؛

ندای قم  / رضا ملکی ؛ کاروان تیم فوتسال کلینیک ایرانیان در حالی فرودگاه مهر آباد را به مقصد سیر جان ترک کرد که امیدواری بسیاری برای پیروزی در چهره تک تک بچه های دوست داشتنی قم دیده می‌شد . تیم هویت پیدا کرده بود و تشکیلات جدید از دکتر طاهایی گرفته تا مهندس قلی زاده و کشاورز سرمربی جدید این تیم سعی بر هموار نمودن مسیر موفقیت بچه ها داشتند .
نکته کلیدی برای بازیکنان قمی وجود ۱۲ بازیکن شایسته امیدها بود که چندی پیش در قالب تیم امید در سیرجان ماراتن لیگ برتر امیدها را انجام داده بودند. ساقها خسته بود و همین معضل بزرگ باعث شد تا کشاورز مربی دوست داشتنی این تیم نتواند از همه ظرفیت‌های خود استفاده نماید با این حال یک بازی خوب و تهاجمی مقابل حریف سیر جانی باعث شد تا میزبان در منگنه قرار گیرد .
وجود شش بازیکن ملی پوش در تیم رقیب کار را برای بچه ها سخت کرده بود اما کم شانسی و عدم دقت بازیکنان قمی باعث شد تا قفل دروازه حریف باز نگردد دروازه بان سیرجان بهترین بازیکن میدان بود که بارها بچه های سختکوش ولایت را دست خالی از مقابل دروازه خود بر گرداند.
بر خلاف جریان بازی یک اتفاق ساده گل اول بازی را برای میهمان رقم زد می‌شود گفت که قمیها هفت مو قعیت حساس را هدر دادند تا در ثانیه های پایانی گل دوم را دریافت کنند تا بازنده سرافرازو سربلند دراین بازی لقب گیرند. با توجه به زمان کم حضور کشاورز در نیمکت و تمرینات یک هفته ای با دیدی منطقی می‌توان این شکست را توجیه نمود.
حالا حریف آذربایجانی و تیم مقتدر مس سونگون جمعه این هفته میهمان قمیها هستند، با غیرتی که در بچه ها در طول بازی‌ها سراغ داریم و وصل شدن سعید تقی زاده با تجربه ،پیروزی در این بازی در مقابل خیل تماشاگران فهیم قمی دور از دسترس نیست کشاورز و کادر فنی تیم می بایستی روحیه بازیکنان را بالانس کرده تا بتوان به پیروزی در این دیدار امیدوار بود . بهترینها را برای نماینده خوب شهرمان آرزو داریم و امید داریم سلحشوران قمی بتوانند از قطب فوتسال ایران و اعتبار آن در ایران دفاع نمایند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/qnv1

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا