ورزش

کسب 8 مدال کاراته‌کاهای قمی در مسابقات کشوری

رییس هیات کاراته استان قم خبرداد:

رییس هیات کاراته استان قم از کسب ۸ مدال کشوری توسط کاراته کاهای این استان در مسابقات کشوری خبر داد.

به گزارش ندای قم، مهدی بیرانوند در گفت‌وگویی اظهار کرد: مسابقات کاراته سبک شوتوکان کشور در حالی برگزار شد که تیم اعزامی استان قم موفق به کسب ۸ مدال شد.

رییس هیات کاراته استان قم مدال آوری کاراته کاهای قمی در مسابقات کشوری شوتوکان SKI را افتخاری بزرگ برای کاراته این استان بر شمرد و گفت: تیم اعزامی استان قم در محاسبه مجموع کلیه رده‌های سنی به مقام ششم دست یافت و این در حالی بود که تیم‌های قزوین، توابع تهران، البرز و کرمان به ترتیب مقام‌های اول تا چهارم را از به خود اختصاص دادند.

وی عنوان کرد: مسابقات قهرمانی کاراته کشوری سبک شوتوکان SKI در شهریار برگزار شد و تیم اعزامی استان قم موفق به کسب ۱ نشان طلا، ۱ نشان نقره و ۶ نشان برنز شد.

بیرانوند با اشاره به اسامی مدال آوران تیم قم گفت: محمد مهدی رضایی، طاها مقیمی و محمد حسین امینی در رقابت‌های تیمی موفق به کسب مقام قهرمانی و نشان طلا شدند.

وی افزود: احمد رضا عبدالحی در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم بزرگسالان مدال نقره را کسب کرد و ابوالفضل گایینی، محمد مهدی قرنلی، امیرعلی مقیمی، محمد یاسین امینی، علی بختیاریان و محمد جواد برگ بیدی نیز در رده‌های مختلف مدال برنز را به دست آوردند.

رییس هیات کاراته استان قم با اشاره به اینکه ۵۰۰ کاراته کا از ۲۲ استان کشور

در این مسابقات حضور داشتند بیان کرد: تیم اعزامی قم با مربیگری برادران کریمی در آن مسابقات شرکت کرد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/b1sf

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا