ورزش

کسب 18 مدال رنگارنگ از چهارمین دوره المپیاداستعدادهای برتر

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم خبرداد:

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: در چهارمین دوره المپیاداستعدادهای برترورزش کشور با کسب 6 طلا، 7 نقره و5 برنز عملکرد خوبی داشتیم وبدنبال این هستیم تا در سالهای آینده این روند صعودی ادامه داشته باشد و مدال های بهتری کسب کنیم.

به گزارش ندای قم، دکتر محمدعلیمردانی در گفت‌وگویی عنوان کرد: چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برترورزش کشور از نیمه مردادماه آغاز وتا 28 شهریورماه ادامه داشت که استان قم با اعزام ورزشکار در23 رشته ورزشی مختلف در این دوره حاضر بود.

وی افزود: استان قم در چهارمین دوره المپیاداستعدادهای برترورزش کشور موفق به کسب 18 مدال در 8 رشته ورزشی مختلف شد که درنهایت رتبه چهاردهم جدول توزیع مدال ها را نیز کسب کرد.

علیمردانی ادامه داد: در دوره دوم المپیاداستعدادهای برتر ورزش کشوررتبه بیست و ششم و در دوره سوم این رقابت ها رتبه هفدهم برای استان قم بود اما خوشبختانه امسال با تداوم سیرصعودی که داشتیم استان قم در جایگاه چهاردهم جدول توزیع مدال ها ایستاد.

وی افزود: ورزشکاران اعزامی ما در رشته های زورخانه ای، تنیس روی میز و کشتی در بخش پسران، در رشته های تیراندازی و گلف دربخش دختران و در رشته های بدمینتون، دوومیدانی و تکواندو در هر دو بخش پسران و دختران موفق به کسب مدال شدند.

معاون توسعه ورزش استان قم اظهارداشت: در چهارمین دوره المپیاداستعدادهای برتر ورزش کشور با کسب 6 طلا، 7 نقره و5 برنز عملکرد خوبی داشتیم وبدنبال این هستیم تا در سالهای آینده این روند صعودی ادامه داشته باشد و مدال های بهتری کسب کنیم.

وی درپایان گفت: به دستور دکتر سانی خانی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم مراسم تجلیل از مدال آوران چهارمین دوره المپیاداستعدادهای برتر ورزش کشور به زودی برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/azcn

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا