ورزش

کرسی جدید قم در فدراسیون تنیس

هاشمی‌عضو هیات رئیسه سافت‌تنیس ایران شد ؛

رضا هاشمی‌ماد، رییس هیات تنیس ایتان قم، عضو هیات رئیسه سافت‌تنیس ایران شد.

به گزارش  ندای قم ،در نشستی با حضور رییس و مسئولان فدراسیون تنیس، اعضای هیات رئیسه انجمن سافت تنیس احکام خود را دریافت کردند.

در این نشست که با حضور داود عزیزی رییس فدراسیون، شاهرخ کشاورز دبیر کل فدراسیون و سید جواد بشیری سرپرست کمیته سافت تنیس در محل فدراسیون برگزار شد، فرشاد صفتی به عنوان نایب رییس آقایان و نازنین شکوری به عنوان دبیر انجمن سافت تنیس معرفی شدند و احکام خود را از رئیس فدراسیون تنیس دریافت کردند.

همچنین آرش محمدی نافچی، آرمان محمدیان، محسن اثیمی، رضا هاشمی ماد، مرتضی فتحی کوهی دهکردی و سعید جاسبی نیز به عنوان اعضای هیات رئیسه این انجمن معرفی شدند.

بنابراین رضا هاشمی رئیس هیات تنیس استان قم با ابلاغ رسمی رئیس فدراسیون، به عنوان نماینده هیات‌های استانی این رشته عضو هیات رئیسه سافت‌تنیس ایران شد، رشته‌ای که در ایران نوپا ست و گونه‌ای از ورزش‌های راکتی است که و در زمینی متشکل از دو نیمه که با یک تور در میان آن از هم جدا شده‌ انجام می‌شود.

هاشمی‌ماد در گفت‌وگویی اظهار کرد: در اولین جلسه هیات رئیسه در خصوص برگزاری جلسه با روسای هیات‌های استانی و تعیین مسوولین کمیته‌های هر استان و همچنین هماهنگی مدرس بین‌المللی برای آموزش مربیان این رشته تصمیم‌گیری شد.

رئیس هیات تنیس استان قم افزود: راه‌اندازی زمین‌های سافت تنیس در استان‌ها، برگزاری مسابقات و استفاده از حامیان مالی در رشد و توسعه و گسترش این رشته در کشور جزو برنامه‌های مهم ما است و در قم نیز اقدامات لازم را برای این منظور انجام می‌دهیم.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/rijb

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا