ورزش

کاندیداهای ریاست هیئت های ورزشی باید برنامه وحامی مالی داشته باشند

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان قم:

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت:افرادی که برای ریاست هیات‌های ورزشی نامزد می‌شوند باید برنامه و حامی مالی داشته باشند و مشخص باشد آن رشته ورزشی را از کجا به کجا می‌خواهند برسانند.

به گزارش ندای قم، ابراهیم سانی‌خانی روز یکشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: در موضوع المپیادهای استعدادهای برتر برنامه ریزی لازم در استان انجام شده و بودجه مورد نیاز برای این امر را دیده ایم و  استعدادیابی می کنیم که چه ورزشکارانی از قم می توانند در مجامع جهانی ایفای نقش کنند.

وی ابراز داشت: ۲ جلسه کارشناسی برای هیات های مرتبط با قهرمان پروری که می‌توانند مدال آور باشند داشته‌ایم و افرادی نیز شناسایی شدند و شناسایی تعداد دیگری نیز در حال انجام است.

سانی‌خانی افزود: پایگاه قهرمانی برای استعدادیابی تدارک دیده ایم و برای المپیک آینده تلاش داریم حتما ورزشکار داشته باشیم و هیات‌های ورزشی باید در این زمینه اهتمام لازم را داشته باشند.

وی بیان کرد: رشته قهرمان پروری مثل کشتی در قم کار خودش را انجام می‌دهد و از گذشته این رشته ورزشی با هیجان و تب و تاب زیادی در قم فعال بوده‌است.

وی تاکید کرد: در برخی رشته‌ها که کم کار هستیم به دلیل آن است که فدراسیون مرتبط و هیات‌ها گاها فعال نیستند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: کاراته ما بهترین کاراته کاها را دارد ولی عقب افتاده‌است چون وحدت لازم در بین اهالی کاراته وجود ندارد.

وی عنوان کرد: جلساتی با روسای هیات‌ها داشته‌ایم و پیشکسوتان رشته‌های مختلف را به اداره کل ورزش و جوانان دعوت کرده‌ایم و برای رشته‌های مدال آور فراخوان داده و گفته‌ایم که عدم موفقیت آن ها قابل قبول نیست.

وی گفت: افرادی که برای ریاست هیات‌های ورزشی نامزد می‌شوند باید برنامه و حامی مالی داشته باشند و مشخص باشد آن رشته ورزشی را از کجا به کجا می‌خواهند برسانند.

سانی‌خانی اظهار داشت: اگر هیات‌های ورزشی برنامه نداشته باشند نمی‌توانیم از آنها حمایت کنیم.

قم در المپیک ۲۰۲۰ توکیو در ژاپن در رشته کشتی فرنگی یک نماینده داشت و علیرضا نجاتی در این مسابقات شرکت کرد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/nfl9

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا