ورزش

درخشش شاگردان یامولا در اولین گام

هفته اول رقابتهای لیگ برتر فوتسال ایران:

ندای قم / رضا ملکی ،فولاد زرند کرمان با آنهمه امکانات مطلوب از دو روز قبل از بازی در هتل المپیک مستقر شده بود تا از شهر خون و قیام سه امتیاز شیرین را به خانه برد.
از آنطرف شیر بچه های قمی که حاشیه های زیادی را داشته و همچنان با آن روبرو هستند تنها با دو هفته تمرین و وجود بازیکنان جوان و با تعصب پای در رقابت با حریف توانمند خود گذارند.
داستان نیمکت تیم هم در آخرین روز با برگشت یدالله یا مولا به آرامش رسید تماشا گران فهیم قمی با تشویق بی امان خود سالن مریم را به اتش کشیدند.
فرایند بازی دو گلی بود که حریف وارد دروازه قمیها کرد تا کابوس شکست در اولین گام حس گردد.
از اینجا بود که بچه ها غوغا کردند و دوازه حریف را به توپ بستند.
گل زیبای علیرضا روحانی جوان شایسته قمی امیدها را زنده کرد در دو دقیقه پایانی یامولا دست به ریسک بزرگی کرد دوازه بان خود را بیرون کشید و با پنج سرباز جنگجو به دروازه حریف یورش برد.
پاس عالی حمید اسماعیلی با شوت عالی شهاب بشر دوست به تور دروازه حریف چسبید تا ورزشگاه منفجر گردد اگر زمان بازی بیشتر بود مطمئنا قمیها پیروز میدان بودند اما همینکه باخت دو بر صفر با تساوی دو بر دو در پایان حاصل امد نتیجه غیرت و مردانگی شیر بچه های دوست داشتنی قم بود که گل گاشتند و حال دلها را خوب کردند.
این هفته اراک میزبان بچه هاست معرفی اسپاسنر میتواند روحیه عالی به تیم تزریق نماید ایرالکو اراک را رضا کردی مدیر تیم خوب میشناسد چون مربی این تیم بوده پس برد در این میدان دور از دسترس نیست.
به امید روزهای روشن برای فوتسال قم

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/kfqr

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا