ورزشویژه

کارنامه مربیان مدرسه فوتبال بررسی شود!

به بهانه فعالیت مدرسه فوتبال هیئت فوتبال قم:

ندای قم / رضا ملکی ؛ با آغاز تابستان خیل نوگلان دوست داشتنی با علاقه وافری که به توپ جادویی دارند با ثبت نام در مدارس فوتبال به دنبال عشق دوست داشتنی خود هستند و با هیجان و اشتیاقی وافر در پی کسب آموزش از طریق مربیان می‌باشند.
از بهمن ماه سال گذشته زمین چمن استادیوم شهید حیدریان به هیئت فوتبال واگذارشد تا با رقم ۹۰ میلیون ماهیانه بتواند هم درآمد شایانی از پول واریز شده در حساب هیئت فوتبال از این کلاس‌ها را داشته باشد و هم با دادن سانس به تیم‌های قمی که در کوران مسابقات کشوری قرار می‌گیرند عملاً کمک بزرگی به این تیم‌ها نموده باشد.
با همه احترامی که به شخص دکتر باقری رئیس هیئت فوتبال قائل هستم اما سلیقه ایشان را در انتخاب مربیان حاضر در کلاس‌های مدرسه فوتبال شهید حیدریان نپسندیدم.وزن مربیان حاضر در کلاس‌ها از لحاظ تجربه و دانش در سطحی نیست که بتواند بهترین سکان ورزشی قم را در خصوص آموزش به نوگلان تامین نماید.
احترام مربیان این کلاس که بعضاً از دوستان نگارنده می‌باشند محفوظ اما بایست دید آیا مربیانی نبودند که سال‌ها تجربه کار با عزیزان پایه را در کارنامه خود داشتند و از آنها دعوت در خصوص فعالیت در این کلاس‌ها به عمل نیامد.
همه ما در خصوص عزیزان نوگل مسئول هستیم ،اینکه فقط پول معیار باشد و کیسه خود را پر نماییم جفای بزرگی است که در حق این عزیزان می‌گردد که بدون هیچگونه سابقه ورزشی و تنها به دلیل فوتبالیست بودن خیانت بزرگی در آموزش دارند و این می‌بایستی از نگاه مسئول مدارس فوتبال هیئت به درستی رصد گردد.
سلامت مربی، دانش او و اعتباری که در رشته ورزشی فوتبال دارد تنها در چند کلاس خوب مدارس فوتبال می‌توان شاهد آن بود و دیگران از این موارد بی‌بهره‌اند که در حال حاضر همه معیارها پول شده و همه به فکر جیب خود هستند.
ما این تذکر به همه این عزیزان می‌رود که در سرای باقی جلوی همه ما گرفته خواهد شد و شرمگین خواهیم بود که فقط خود را دیدیم و بس.
امید داریم هیئت فوتبال با نگاهی درست و استفاده بهتر از مربیان کارنامه‌دار وزن کلاس‌ها را بالا برده تا عزیزانمان بتوانند از دانش کافی در این کلاس‌ها بهره‌مند گردند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/4u34

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا