ورزشویژه

چمن جلوی دروازه‌های استادیوم هفت تیر سیمانی است!

هشداربه مسئولان اداره کل ورزش و جوانان قم،

ندای قم/ رضا ملکی ؛وضعیت اسفبار جلوی دروازه‌های چمن استادیوم هفت تیر به گونه‌ای است که هر آن احتمال حادثه برای دروازه‌بانان و بازیکنان تیم‌ها می‌رود.
از چند ماه قبل به صورت حضوری این مورد را به اطلاع مسئولان بلندپایه اداره کل ورزش و جوانان رساندم گفتم که آنجا مدارس فوتبال برگزار می‌گردد اگر جوان یا نوجوانی حادثه‌ای برایش اتفاق بیفتد مسئول کیست؟
نگارنده که خود در تیم فوتبال پیشکسوتان صنعت نفت حضور داشته و تمرینات هفتگی این تیم در این زمین برگزار می‌گردد بارها درون دروازه تا آستانه آسیب جدی رفتم.
غلام مانم دروازه‌بان خوب و شایسته سال‌های دور فوتبال قم در هفته گذشته با اصابت به زمین سیمانی جلوی دروازه زانوش دچار آسیب جدی شد و دیگر موارد که بایست هرچه زودتر جلوی این حوادث را گرفت.
تماس تلفنی با دکتر سانی خانی مدیر کل محترم اداره کل ورزش و جوانان داشتم.وی قول دادند که هرچه سریع‌تر قرار است چمن این ورزشگاه برداشته شود و چمن مصنوعی جدید روی آن نصب گردد.
دست به دامان یدالله یا مولا معاونت فرهنگی ورزشی شهرداری قم شدم تا از چمن‌های مستهلک در اختیار شهرداری جهت ترمیم جلوی دروازه‌ها استفاده گردد که خبری نشد.
وظیفه ما نوشتن و تذکر در این مورد بود امید داریم که مسئولان محترم بتوانند در خصوص معضل بزرگ پیش روی فوتبالیست‌ها در این مکان هرچه سریع‌تر اقدام نمایند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/21oi

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا