ورزشویژه

پیروزی ارزشمند شاگردان یامولا در اراک

نمایش غیرت و همدلی با تجربه ها و جوان ها نتیجه داد؛

ندای قم / رضا ملکی ؛عصرروز جمعه 29 تیرماه در هفته دوم رقابتهای لیگ برتر فوتسال کشور نماینده قم توانست باید بازی هوشمندانه ، نمایش غیرت و همدلی با تجربه ها و جوان ها با نتیجه 3 بر 2 از سد تیم ایرالکو اراک بگذرد.
گرمای نفس گیر سالن پنجم تیر ماه باخیل تماشاگران اراکی مصاف جذابی را میان سلحشوران قمی واراکیها نشان میدا د بچه های بی نام و نشان قمی در حالی مقابل میزبان اراکی خود قرارگرفتند که حریف با 25میلیارد هزینه پا در این رقابتها گذاشته بود.
یامولا سر مربی خوش فکر نماینده قم در ابتدای بازی پرس از جلو را در دستور شاگردان خود قرار داد که بی نتیجه بود و دو بار دروازه قمیها گشوده شد تا شیر بچه های قمی به خود آیند ترکیب دروازه با ده نمکی جوان و چند جابجایی درست خبر از تصمیم صحیح یا مولا برای تغییر نتیجه داشت .
نیمه اول دو بر صفر به سود اراکیها پایان پذیرفت در نیمه دوم ماشین جنگی قمیها غران شد و از چپ و راست به دروازه حریف تاختند سه گلی که توسط علیرضا روحانی ، سید مصطفی موسی خواه و علی باباییان ازسربازان گمنام قمی با فرماندهی کاپیتان فرج زاده درون دروازه میزبان قرار گرفت .
اراکی ها که خود را بازنده می دیند یک دقیقه پایانی بازی برای گریز از شکست فشار زیادی روی دروازه نماینده قم آورد ولی چند سیو عالی توسط جوان رعنای قمی ده نمکی در چهارچوب دروازه نجات بخش شد تا سه امتیاز شیرین این بازی به حساب بچه های دوست داشتنی قم واریز گردد .
حلقه های شادی و در آغوش گرفتن بازیکنان و کادرفنی از جمله لحظات دیدنی های در پایان این بازی بود.
یدالله یا مولا سرمربی نماینده قم در لیگ برتر فوتسال در پایان این بازی در گفت وگوی کوتاه اظهارداشت :با این بضاعت اندک شاهکار کردیم حالا منتظرحمایت مسئولان هستیم تا دستمان را بگیرند . لازم به ذکر است رضا کردی مدیر فهیم تیم قم: با آنالیز صحیح از تیم اراکی که خود در سال گذشته سر مربی آن بود کمک بزرگی در پیروزی شیرین تیمش داشت. مصاف این هفته با گیتی پسند می تواند عیار بچه ها را نمایان کند به امید پیروزی در این دیدار بزرگ.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/gsd0

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا