ورزشویژه

وضعیت نامناسب رختکن ها و سرویس بهداشتی استادیوم شهیدحیدریان

قابل توجه مسئولان واحد فنی،مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان قم؛

ندای قم / رضا ملکی ؛نام مقدس قم بعنوان ام القرای جهان اسلام همواره مورد احترام مسلمانان جهان و مردم شریف و بزرگوار ایران اسلامی بوده است دوپایگاه بزرگ که تجلی گاه حضور عاشقان خاندان عصمت و طهارت میباشد باعث شده که همواره شاهد حضور پررنگ مردم دردو مکان مقدس حرم مطهر خانم فاطمه معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران باشیم.
مقدمه بالا را نوشتیم تا به اهمیت این محدوده جغرافیای مقدس پی برده شود تا درهمه ابعاد و درهرزمینه برای احترام گذاردن به خاک مقدس این شهر و مردمش در تلاش باشیم.ورزش قم باتوجه به نزدیکی به پایتخت همواره مهجور واقع شده است و اهمیت ورزش فوتبال که بیشترین ورزشکاران استان را به خود اختصاص داده توجه خاص مسئولان ورزش قم را می طلبد درچندسال گذشته تنها ورزشگاه مطرح فوتبالی استانمان با نام شهید والا مقام سردارجعفر حیدریان دستخوش بی مهری مسئولان قرار گرفته است.
برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در رده های مختلف سنی اهمیت داشتن رختکن مناسب و سرویسهای بهداشتی آبرومند را طلب می نماید اما هربار نوشتیم و تذکر دادیم اما حرکت اصولی در برطرف شدن آنچه امروز شاهد آن هستیم ندیدیم.
لطفا آقایان مسئول فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان قم سری به رختکن ها و سرویسهای بهداشتی استادیوم شهید حیدریان بزنند.
آیا اگر فرزندان خود آنها بعنوان میهمان قصد استفاده از این مکانها را داشتند و کثیفی بیش از حد آن را مشاهده کنند این علامت بزرگ در ذهنشان نقش نخواهد بست که پس مسئولان کجا هستند؟آیا آنها به خواب خرگوشی رفته اند؟
آبروی قم و ورزش قم در خطر است تمام بزرگانی که به نوعی به قم آمدند و مسابقات خود را دراین استادیوم برگزار کردند از رختکن و نبود سرویس بهداشتی گله داشتند.آیا هیئت فوتبال می بایست پذیرای بازیکنانی باشد که از سرویس بهداشتی آن مکان استفاده نماید آیا این زیبنده است.
می طلبد مسئولان ورزش قم به فکر آبروی شهر باشید و هرچه سریعتر نسبت به رفع معایب و ساخت چند سرویس بهداشتی آبرومند اقدام نمایند.تاسف بیشتر ما خیل عظیم نوگلان و نوجوانانی است که در مدارس فوتبال این استادیوم مشغول به آموزش هستند و بسیاری از خانواده های آنها که در استادیوم حضور دارند می بایستیبرای استفاده از سرویسهای بهداشتی به مساجد نزدیک استادیوم مراجعه نمایند و آنهم درصورتی است که آیا درب مسجد باز باشد یاخیر.
براساس رسالت قلم و اینکه باید معضلات ورزش قم را بازگو کرد ونوشت کاستیهای موجود را نوشتیم.همانطور که از نمازخانه استادیوم 7 تیر نوشتیم و سپاسی ویژه نثار مسئولان اداره کل جهت ایجاد یک کانکس دراین محل نمودیم همانطورهم معضلات فراروی ورزش را می نویسیم تا دست اندر کاران ورزش قم متوجه مشکل شده و اقدام عاجلی انجام دهند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/9fuv

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا