ورزشویژه

ورودی۱۸ میلیونی صدای کهن کسوتان را در آورد!

چالش بزرگ در راه برگزاری مسابقات فوتبال پیشکسوتان قم؛

ندای قم / رضا ملکی؛کهن کسوتان ولی نعمتهای ما هستند اگر هنوز نفس نیم بندی در مستطیل سبز کشیده می‌شود مرهون مجاهدت‌های عزیزانی است که ا‌کنون با موهای سپید انتطار نگاه بهتر مسئولان را دارند .
در تازه ترین خبر مربوط به شروع مسابقات سال جدید کهن کسوتان از سوی هئیت فوتبال رقم ۱۸ میلیون تومان واریزی در شروع بازی‌ها توسط تیم‌ها در نظر گرفته شد که داد کهن کسوتان را در آورد.
در حال حاضر تیم‌ها با پول ماهیانه بازیکنان اداره می‌شوند و پرداخت این مبلغ به هیچ وجه در توان تیم‌ها نیست .در این راستا خبر رسید که سید جواد حسینی از بزرگان فوتبال قم به شورای شهر متوسل شده تا از طریق معاونت فرهنگی ورزشی شهردا ری چاره درد گردد و مبلغی بصورت اسپاسر در اختیار برگزار کنندگان مسابقات قرار گیرد تا بتوانند از این معضل مهم عبور کنند.
در اینجا سوال ما از هیئت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان این است براستی برگزاری مسابقات کهن کسوتان. نباید در اولویت باشد. راحت از این مهم عبور نکنید اگر امروز مسئولیت خدمت به ورزش شهر به شما رسیده است آن را موهون عزیزانی بدانید که عمر خود را برای تعالی ورزش قم سپری کرده اند.
پس به فکر باشید می‌دانیم مسابقات هزینه دارد ولی منابع مالی بسیاری است که می‌شود هزینه کرد و دلها را خوشحال نمود امیدوا یم خبرهای خوب در راه باشد که خدای ناکرده شاهد برگزاری این مسابقات در جای دیگر و توسط بزرگان فوتبالی قم نباشیم.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/ezcs

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا