ورزشویژه

ورزشگاه اختصاصی بانوان قم هفته دولت افتتاح می شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در بازدید از روزنامه «ایمان»:

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: مجموعه ورزشی تختی بعنوان نخستین ورزشگاه اختصاصی بانوان در استان قم همزمان با هفته دولت افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
به گزارش ندای قم ،ابراهیم سانی‌خانی روز پنجشنبه به مناسبت ایام گرامی داشت خبرنگار در بازدید ازروزنامه ایمان و پایگاه خبری ندایقم ضمن تبریک روز خبرنگاردر گفت‌وگو با مسئولان و خبرنگاران این رسانه اظهارداشت : این پروژه از مصوبات سفر رییس جمهور به قم است ودر اجرای این پروژه کیفیت را فدای کمیت نکردیم اگر تاخیری هم درزمان بهره برداری به وجود آمده به این علت بوده است که کار با دقت و بهترین شکل ممکن انجام شود ، خوشبختانه در مراحل پایانی کارهستیم و اگر مشکل خاصی رخ ندهد در هفته دولت این پروژه به بهره برداری و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.
سانی خانی افزود : در ابتدای فعالیت در اداره‌کل ورزش و جوانان به دنبال تبیین عملکرد و اهداف این اداره‌کل در استان بودیم.
وی با اشارهبه اینکه 6 قطعه زمین در سطح شهر قم آماده واگذاری برای ساخت مجموعه ورزشی است گفت این زمین‌ها از طریق ماده 27 واگذار می شود و هیئت های ورزشی که توان جذب سرمایه گذار را دارند می تواند برای گرفت این زمین ها اقدام نمایندبا این کار و هر هیأت می‌تواند 20 سال مالک این مجموعه ورزشی باشند و برنامه ها و اهداف خود را عملیاتی نمایند.
تقویت زیر ساخت های ورزشی استان در اولویت قراردارد
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با بیان اینکه امروز سیاست اداره‌کل حمایت از هیأت‌های ورزشی است، مطرح کرد: حتما تمام هیأت‌ها باید فعال باشند و این رویکرد در اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم وجود دارد.
وی برخی از زیرساخت‌ها را مدنظر قرار داد و افزود: تقویت زیرساخت‌ها نیز در دستورکار قراردارد و در این حوزه نیز با تمام قدرت درحال پیش‌روی هستیم.
سانی‌خانی با اشاره به اینکه خرابی اماکن ورزشی یک موضوع مهم است، خاطرنشان کرد: از مجموعه ورزشی شهید حیدریان کار بازسازی را آغاز کرده‌ایم و عملیات بازسازی مجموعه‌های دیگر ازجمله شهید طاهریان، مریم، نرگس، فتح، شهدای نیروگاه ، جمکران و … در دستورکار قراردارد.
وی ادامه داد : مجموعه ورزشی یادگار هم نوسازی و بهسازی شده است و در اختیار یک مدرسه فوتبال قرار گرفته است و هزینه نگهداری مجموعه هم با خود ایشان است و ماهیانه نیز به این اداره کل اجاره می دهد ، هدف حفظ این مجموعه ورزشی است تا زمانی که بتوانیم که تیم فوتبال در لیگ های کشوری وارد استان نماییم و این مجموعه را در اختیار آنها قراردهیم.
ورزشکاران مدال آور و مربیان آنها زیرچترحمایتی قرار گرفته اند
وی با بیان اینکه تجهیزات خوبی در سال گذشته به استان وارد شده است، تصریح کرد: با مجموعه‌های مختلف رایزنی شده است که مکان از آن‌ها، تجهیزات از ما و خدمات عمومی ارائه شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به اینکه اشتغال قهرمانان در شهرداری و صنعت یک اتفاق خوب بود، یادآور شد: همچنین حمایت از قهرمانان نیز در دستور کار قرار گرفت و تا زمانی که این حمایت‌ها نباشد، نمی‌توان توقع قهرمانی داشته باشیم.
آکادمی بزرگ آسیایی بدمینتون در قم احداث می شود
وی با بیان اینکه به دنبال راه‌اندازی‌های آکادمی‌های آسیایی هستیم، ابراز کرد: در سفرعلی واجد عضو هیأت رئیسه و رئیس کمیته توسعه بدمینتون آسیا به ایران ، به قم هم سفر کرد در این توافقاتی صورت گرفت که با اختصاص زمین در شهر قم و هزینه فدارسیون آسیایی بدمینتون آکادمی بزرگ آسیایی بدمینتون در قم را احداث شود که بزودی قرار است ایت توافق نهایی شود.
سانی‌خانی با اشاره به گفت‌وگو با هادی ساعیرئیس فدراسیون تکواندو درخصوص برگزاری مسابقات تکواندودر استان قم گفت: اگر هتل ورزشی با استفاده از اعتبارات ملی در مجموعه هفت تیر احداث شود، تمام مسابقات ملی این رشته را می‌توان در این مجموعه برگزار کرد.
وی دربخش با بیان اینکه کنگره شهدای تکواندوکار کشور در قم در شهریورماه برگزار خواهد شد، اظهار داشت: همچنین میزبانی مربیان فرهنگی ورزشی کشور در قم نیز برای نخستین بار انجام خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به اینکه تمام ظرفیت را برای ازدواج جوانان دراختیار قرار داده‌ایم، عنوان کرد: همچنین دستگاه‌های مختلف را نیز در این خصوص تکلیف کرده‌ایم تا مجموعه های تحت اختیار خود را رایگان برای برگزاری مراسمات ازدواج در اختیار فرزندان کارکنان مجموعه خود نمایند.
سانی‌خانی افزود: با پی گیری های صورت گرفته و همراهی بانک های استان وام ازدواج جوانان در کوتاه ترین زمان ممکن پرداخت می شود.وی افزود: سمن و تشکلهای جوانان با برنامه را مورد حمایت ویژه قرارداده ایم تا بتوانند برنامه های خود رادر حوزه بصورت کیفی تر عملیاتی نمایند.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/hu3k

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا