ورزش

نمایش بی نظیر نوگلان دختر و پسر ژیمناستیک قم

جشن بزرگ عید سعید غدیر خانواده ژیمناستیک

ندای قم/ رضا ملکی ؛هفته گذشته خانه ژیمناستیک قم حال و هوائی دیگر داشت همه آمده بودند شاهد نمایش بی نظیر دختران و پسران ژیمناستیک کوچک قمی باشند و شبی به یادماندنی را در خاطرات ورزشی خود به ثبت برسانند.
نگارنده که خود افتخار خدمت به جامعه شریف ژیمناستیک قم را به مدت بیش از 9 سال در کارنامه مدیریتی خود دارد .خانه ژیمناستیک در 15 سال گذشته با حمایت مسئولان وقت و کوشش اعضاء هیئت شکل واقعی به خود گرفت بر خود بالیدم که حضور کوچولوهای دوست داشتنی عاشق به ورزش زیبای ژیمناستیک بیشتر شده است و جمع دوستداران این رشته نسبت به گذشته از افزایش قابل ملاحظه ای برخوردار است.
ژیمناستیک مادر همه رشته های ورزشی بوده و حکم مادر بودن می طلبد که مسئولان ورزشی نگاه بهتری به این رشته داشته باشند.
سالن خانه ژیمناستیک مملو بود از ورزشکاران کوچک و بزرگ و مادران و پدرانی که آمده بودند نمایش فرزندان خود را روی تشک ژیمناستیک ملاحظه نمایند.
در بخش اول حرکات دیدنی کوچولوهای دختر بارها و بارها با تشویق بسیار حاضران در سالن همراه شد و در بخش دوم پسربچه های دوست داشتنی با اجرای نمایشی بی نظیر لبخند شادی را بروی لبهای جمعیت حاضر در این مراسم آوردند.
بخش اهداء هدایا و تجلیل از پیشکسوتان این رشته در دستور کار مراسم پایانی بود که با حضور دکترسانی خانی مدیر کل – دکتر علیمردانی وسر کار خانم عنبری معاون اداره کل ورزش و جوانان رنگ و بوئی خاص به خود گرفت.
بهترین بخش این مراسم تجلیل مربیان قدیمی و هیئت ژیمناستیک استان از کهن کسوت این رشته استاد صفاری بود که با اشک شوقی که از دیدگان استاد در این مراسم ریخته شد فضای دلنشینی را در سالن خانه ژیمناستیک ایجاد نمود.
لازم به ذکراست آقایان اکبری، حسینی،قدوسی و دیگر مسئولان هیئت ژیمناستیک زحمات زیادی را در برگزاری این جشن باشکوه متقبل شدند که جادارد از زحمات این عزیزان تقدیر و تشکر شود.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/83q0

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا