ورزشویژه

موسسه آموزش عالی پویش قهرمان لیگ مینی گلف استان قم شد

رییس هیئت گلف استان قم در گفت وگو با «ندای قم» :

رییس هیئت گلف استان قم گفت: تیم موسسه آموزش عالی پویش قهرمان لیگ مینی گلف استان قم شد .
به گزارش ندای قم ،دکتر رضا دلاوری در گفت وگو با «ندای قم» اظهارداشت :درهفته چهاردهم و پایانی لیگ مینی گلف استان قم علاوه بر موسسه آموزش عالی پویش دو تیم رقیب این تیم رستوران مشتی و دانشگاه ادیان و مذاهب نیز در تعقیب این تیم جهت کسب مقام قهرمانی در رقابت بودند که در پایان این تیم پویش بود که با یک بازی خوب توانست با برد مقابل حریف خود شرکت زرین کیسه، جام قهرمانی لیگ مینی گلف 1402-1401 را از آن خود کند.
وی افزود :دو تیم رستوران مشتی و دانشگاه ادیان و مذاهب نیز با برد مقابل حریفان خود، به ترتیب مقام دوم و سوم این دوره از مسابقات لیگ مینی گلف استان را کسب نمودند. تیم شرکت بلد با شکست تیم چاپخانه فراگراف آخرین بازی خود را با برد به پایان رساند.
دلاوری اضافه کرد: لیگ مینی گلف استان قم به مدت چهارده هفته با حضور و ثبت اسکور بیش از 80 بازیکن طی شش ماه برگزار گردید که در تاریخ کشور از نظر کیفی و کمی کم نظیر میباشد.
وی ادامه داد:از نکات برجسته این لیگ حضور تمام رده های سنی و کشف استعداد های جدید در استان بود که ظرفیتی بزرگ را تا سالیان سال برای مینی گلف استان قم فراهم کرد.
رییس هیئت گلف استان قم تصریح کرد: نرگس جعفری از تیم ادیان و مذاهب توانست با بازی درخشان خود در طی چهارده هفته عنوان فنی ترین بازیکن این دوره از مسابقات لیگ مینی گلف استان را به نام خود نماید،فاطمه ثنا محمدی نیزاز تیم شرکت بلد با 8 سال سن و حضور در تمام بازیهای لیگ عنوان کم سن و سالترین بازیکن را از آن خود کرد.
وی در پایان از عوامل برگزاری لیگ مینی گلف استان قم، مجید کربلایی مسئول لیگ، نرگس محمدی مارشال مسابقات،
و محمد ونکی، نرگس جعفری، الهام محمدی، راحله لطفی اعضای کمیته فنی مسابقات، احمد ورمزیاری مسئول اجرایی که در برگزاری این مسابقات تلاش زیادی داشتند تقدیر و تشکر کرد.

لینک کوتاه این صفحه: https://nedayeghom.ir/5ex7

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا